Sabtu, November 28, 2015

Huh! Ingatkan Si Husam tu bersedia nak jumpa dengan Jawatankuasa Harian PAS untuk buat lafaz Talak Isteri seperti mana yang telah dinyatakan sebelum ini. Tapi ternyata, bukan itu niat dia.

Sebaliknya Si Husam tu kata dia akan bertemu dengan Jawatankuasa Harian parti itu bagi memberikan penjelasan terhadap tindakannya yang mempertikaikan kepimpinan PAS sebelum ini.
SHAH ALAM – Bekas Naib Presiden Pas, Datuk Husam Musa hari ini mengesahkan beliau akan menemui Jawatankuasa Harian Pas untuk memberi penjelasan mengenai dakwaannya terhadap presidennya, Datuk Seri Abdul Hadi Awang pada Isnin ini. 
Husam berkata, beliau menerima jemputan itu daripada Setiausaha Agung Pas, Datuk Takiyuddin Hassan menerusi pesanan Whatsapp sebaik sahaja beliau kembali ke tanah air pada minggu lalu. 
“Saya telah memberikan tarikh 30hb November ini untuk pertemuan itu. Masa yang ditetapkan ialah 2 petang, di pejabat Agung Pas, Jalan Raja Laut dan saya akan hadir Insya-ALLAH,” katanya dalam satu kenyataan, hari ini. 
Husam dalam laporan sebelum ini mendakwa Presiden Pas, Datuk Seri Abdul Hadi Awang mengaku pernah merancang untuk bekerjasama dengan Umno bagi menubuhkan kerajaan perpaduan di Selangor pada 2008. 

Pendedahan itu dibuat melalui sedutan video rakaman ceramah di Pasar Kedai Mulong, Kota Baharu yang dikongsi di Facebook Husam pada 6 November lalu.
Persoalannya, kenapa Si Husam tu tak nak angkat sumpah lafaz Talak Isteri macam yang dia nyatakan? Kenapa dia sebaliknya memlilih untuk tunduk kepada kehendak pimpinan parti tu?

Jelas, apa yang dilakukan oleh Si Husam tu membuktikan bahawa dia hanya setakat berani bercakap je TAPI tak berani nak memenuhi cabaran yang dibuat. Kalau dah jenis Penakut tu, Penakut la jugak!!! Jadi lepas ni, tak payah la Si Husam tu berlagak tak tentu arah pulak!!!
Categories: ,

0 comments:

Catat Ulasan

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

Ruangan Komen ini terpaksa dimoderatekan kerana terdapat komen yang tidak berkaitan seperti 'Perkhidmatan Ghaib' yang ditawarkan oleh mereka yang cuba mengambil kesempatan.

Pembaca boleh meninggalkan komen asalkan ianya tidak melanggar Akta SKMM. Namun perlu diingatkan, sebarang komen yang ditinggalkan adalah tanggungjawab pembaca sendiri dan ianya tidak ada kaitan dengan admin blog ini.

Sekian, Terima Kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping