Sabtu, November 28, 2015

Memang ianya tidak dapat dinafikan bahawa semua tindakan Si Nurul Izzah tu cuba untuk menjaja 'Air Mata Buaya' dia bagi membebaskan Si Ketua Penipu tu hanya sia - sia belaka.

Walaupun Si Nurul Izzah tu cuba untuk mendapatkan bantuan dari pihak Pertubuhan Bangsa - Bangsa Bersatu, namun usaha itu juga hanya boleh dianggap GAGAL untuk dilaksanakan.

Dan tambah memalukan ialah apabila usaha Si Nurul Izzah tu cuba meraih sokongan Simpati Murahan dari pihak Filipina yang Pro kepada mereka, ianya hanya memakan diri dia sendiri.

Daripada mendapat sambut, usaha itu sebaliknya menjadi sasaran kontroversi hangat yang masih diperkatakan pada ketika ini dikalangan rakyat apabila gambar dia dengan Puteri Kiram tersebar.

Itulah IRONIKnya usaha yang dilakukan oleh Si Nurul Izzah ni. Balik - balik, kemaluan dia sendiri jugak yang akan terdedah dan penyudahnya membuatkan dia mula hilang akal tak tentu arah.

Tapi apa yang pasti, keGAGALan Si Nurul Izzah tu menjayakan kempen menjaja 'Air Mata Buaya' dia selama hari ini Tidak Berjaya ianya sebab dia tak pernah tampil dengan bukti yang kukuh.

Selama hari ini, Si Nurul Izzah tu hanya tampil dengan persoalan - persoalan, dakwan serta tuduhan yang tidak mempunyai asas serta mencipat pelbagai propaganda Simpati Murahan belaka.

Tidak pernah sekali pun Si Nurul Izzah tu tampil membuktikan bahawa Si Ketua Penipu merangkap Papa kesayangan dia tu merupakan seorang 'Tahanan Politik' seperti yang didakwa.

Malah, Si Nurul Izzah tu juga kerap kali GAGAL untuk membuktikan bahawa perkhidmatan rawatan yang diberikan kepada Si Ketua Penipu tu adalah LEBIH dari mencukupi.

Kalau betul dia bercakap benar, kenapa Si Nurul Izzah tu tak ambik tindakan terhadap pihak Kementerian atau Jabatan Kerajaan yang terlibat? Kenapa dia hanya menyalak macam 'Anjing'?

Kesimpulan mudahnya, tindakan Si Nurul Izzah tu meroyan tak tentu arah macam orang yang hilang akal tanpa sebarang fakta membuktikan bahawa dia hanya setakat pandai 'Bercakap' je!!! Itu pun dengan menggunakan Kepala Lutut, bukannya dengan Kepala Otak!!!
Categories: ,

0 comments:

Catat Ulasan

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

SH mohon maaf kerana terpaksa me'moderate'kan ruangan komen ini kerana ada komen datang dari sumber yang tidak dapat dikenal pasti.

Komen la banyak mana yang korang nak komen. Bagi la pandangan korang mengenai isu yang dibangkitkan. Insya Allah SH akan approve semuanya. KECUALI yang jelas melanggar Akta SKMM.

Sekian, terima kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping