Jumaat, November 20, 2015

Semalam setakat 'Basah Sikit - Sikit'. Hari ini habis 'Lejun' seluar dalam Si Nurul Izzah tu dibuatnya selepas dia desak agar diharamkan datang ke Negeri Sabah oleh pemimpin parti SAPP.

Bertambah basah seluar dalam Si Nurul Izzah tu ialah apabila Bekas Ketua Polis Negara, Tan Sri Musa Hassan juga turut bersuara dan mendesak agar pihak PDRM menjalankan siasatan.

Katanya, tindakan Si Nurul Izzah bertemu dan bermesra dengan anak perempuan Jamalul kiram III, itu disifatkan boleh mengundang persepsi negatif dalam kalangan orang ramai dan negara luar.

Tan Sri Musa Hassan berkata, perbuatan bergambar dengan mana-mana individu yang disifatkan sebagai musuh negara termasuk mereka yang menceroboh negara adalah perkara sensitif.

Jelas Musa, ini kerana tindakan itu dibimbangi boleh menimbulkan spekulasi dalam kalangan masyarakat atau negara luar yang beranggapan bahawa pihak tertentu di Malaysia mempunyai hubungan dengan penceroboh negara.
“Kita tidak mahu pula nanti orang menganggap bahawa pihak tertentu di Malaysia ada hubung kait dengan pihak disana (penceroboh Tanduo Lahad Datu, Sabah). (Oleh itu), beliau (Nurul Izzah) perlu menjelaskan kenapa (bergambar) untuk mengelakkan spekulasi,” ujarnya.
Susulan itu, Musa turut menggesa pihak Polis Diraja Malaysia (PDRM) supaya menyiasat hubungan antara Nurul Izzah dengan Jacel kerana ia membabitkan keselamatan dalam negara.
Pihak polis perlu menyiasat hubungan beliau dengan anak perempuan sultan Sulu itu kerana melibatkan keselamatan dalam negara,” ujarnya.
Terdahulu, pertemuan Si Nurul Izzah tu tu dengan Jacel Kiram, anak dalang pencerobohan bersenjata di Lahad Datu, Sabah telah menimbulkan persoalan dalam kalangan rakyat di Malaysia.

Jika dilihat dari satu sudut, kalau sekarang pun Si Nurul Izzah tu dah berani berjumpa dengan pihak Musuh Negara demi kepentingan Politik Peribadi dia sendiri., bayangkan sekiranya mereka dapat kuasa memerintah Negara kelak. Silap - silap haribulan, dengan Zionist Yahudi pun dia sanggup berkawan!!!
Categories: ,

4 ulasan:

  1. Itulah....lambat laun Allah akan tunjukkan juga siapa Anwar and family and the gang...sendiri gali lubang. ..sendiri masuk....sendiri timbus.....tak selamanya menjadi rahsia

    BalasPadam
  2. Betul tu Zahid. Menteri dalam negeri dok buat retorik apa lagi. Takutkan bayang bapak dia dia lagi kah.

    Ini sudah tahap mengadai maruah negara. Bapak, anak boleh dapat layanan macam ni hebat. Jika rakyat lain lunyai kena balun.

    Peduli apa dia Wakil Rakyat. Wakil Rakyat haramjadah apa macam ni. Rakyat tempat dia mana ada peduli hurmat Perlembangaan mahu pun Rukun Negara. Jika di negara komunis dah lama kena tembak. Bukan nak gempaq tapi betul pun.

    Sah-sah m,encabar Kedaulatan Negara. Bukan perkara Hak Asasi Manusia. Kena human kesalahan jenayah taruh lubang juboq dok pi kona kononnya mangsa salah politik.

    BalasPadam
  3. Omputeh kata TRAITOR. Org Melayu kata PENGKHIANAT. Hindustan kata BAAZIGAR. Orang Lembah Pantai & Permatang Pauh kata WAKIL RAKYAT!!

    Boddo..

    BalasPadam
  4. Terjawab sudah kisah pencerobohan Lahad Datu.. siapa di belakang siapa perancang

    BalasPadam

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

SH mohon maaf kerana terpaksa me'moderate'kan ruangan komen ini kerana ada komen datang dari sumber yang tidak dapat dikenal pasti.

Komen la banyak mana yang korang nak komen. Bagi la pandangan korang mengenai isu yang dibangkitkan. Insya Allah SH akan approve semuanya. KECUALI yang jelas melanggar Akta SKMM.

Sekian, terima kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping