Ahad, November 15, 2015

HAHAHA!!! Memang terasa nak berguling atas tanah je bila baca kenyataan yang dibuat oleh Si Nurul Izzah ni. Loya tekak pun ada jugak bila anak kepada Si Ketua Penipu ni berbicara soal debat ni.

Maaf le. Kalau ditanya sama ada Si Nurul Izzah berani atau tidak nak berdebat mengenai isu berkaitan dengan 1MDB tu, mati hidup semula pun belum tentu dia berani nak sahut cabaran tersebut.

Perkara seperti itu memang tidak perlu untuk dipertikaikan lagi. Bahkan kemampuan Si Nurul Izzah tu sudah dapat dibuktikan sewaktu kempen Pilihan Raya Umum yang diadakan sebelum ini.

Dia bukannya berani kalau diajak berdebat secara terbuka. Sebaliknya, anak kepada Si Ketua Penipu tu lebih selesa untuk menabur fitnah!!! Itu je yang mampu dia buat pun. Jadi, tak payah la dia nak menyalak tak tentu arah dan mendesak orang supaya berdebat pulak!!!
ALOR SETAR - PKR mahu debat isu 1Malaysia Development Berhad (1MDB) antara Ketua Pegawai Eksekutifnya, Arul Kanda Kandasamy dan Ahli Parlimen Pandan, Rafizi Ramli diteruskan. 
Naib Presiden, Nurul Izzah Anwar berkata, perkara itu perlu kerana melibatkan banyak dakwaan dan persoalan terhadap rakyat. 
“Penerangan itu amat berbeza dengan debat kerana kita mempunyai banyak dakwaan yang wujud. Soalnya bila masa diadakan penerangan dan apa isu utama yang nak disampaikan,” katanya selepas menghadiri program Kayuhan Kesihatan Bebas Anwar di pekarangan Pejabat PKR Kedah, di sini, hari ini. 
Ahli Parlimen Lembah Pantai itu berkata, ia bukan soal debat atau penerangan semata-mata tetapi siasatan serius yang menghasilkan laporan interim dari Ketua Audit Negara. 
“Pada saya, ini bukan soal untuk menjawab kepada pembangkang tetapi rakyat kerana ia bukan dikritik oleh pembangkang sahaja termasuk media antarabangsa. 
“Semua rakyat tahu dan bimbang mengenai impaknya. Maka saya fikir tidak salah untuk meneruskan debat dan tetapkan tarikhnya,” katanya.
Categories: ,

5 ulasan:

  1. Bodoh punya Admin...Bukan ada hati nak berdebat tapi ADA BERANI nak berdebat bukan cam pemimpin2 UMNO terutama Najib, TAKDA TELO nak berdebat...

    BalasPadam
    Balasan
    1. Eh eh... masa kat PWTC Si Tony dan Si Rafizi dah boleh tembak soalan pada Arul... tp merekat kat mana eh? Hi hi dasar pengecut!

      Padam
  2. Wlaucamnapun sy puji Semut Hitan ADABERANI@ADATELO utk siarkan komen yg tak meyebelahi@sehaluan spt komen diatas. Tak cam blog theflyingkick langsung TAKBERANI@TAKDATELO nak siar mana2 komen yg tidak menyebelahi@sehaluan.

    BalasPadam
  3. Nak DEBAT Boang Mase ajee!!....

    BalasPadam
  4. Otak karat jer kata debat tu buang masa

    BalasPadam

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

SH mohon maaf kerana terpaksa me'moderate'kan ruangan komen ini kerana ada komen datang dari sumber yang tidak dapat dikenal pasti.

Komen la banyak mana yang korang nak komen. Bagi la pandangan korang mengenai isu yang dibangkitkan. Insya Allah SH akan approve semuanya. KECUALI yang jelas melanggar Akta SKMM.

Sekian, terima kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping