Jumaat, November 27, 2015

Huh!!! Memang KONFIRM puak - puak DAPigs ni bukan sahaja jenis 'Tak Mandi Pagi' tapi diorang juga jenis manusia yang tak sedar diri. Diorang bangun pagi pun tak pernah tengok cermin.

Nak pulak sejak akhir - akhir ni bila diorang dilihat terlalu sibuk nak masuk campur dalam urusan 'Rumah Tangga' orang lain sehingga menyebabkan berlakunya perpecahan yang cukup kronik.

Punya la diorang dengki tengok 'rumah tangga' orang lain bahagia, sampai tahap sanggup diorang kucar kacirkan sehingga bercerai berai dibuatnya. Itulah busuknya perangai puak - puak DAPigs ni.

Tapi bila orang bercerita mengenai 'Rumah Tangga' diorang sendiri, tau pulak puak - puak DAPigs tu cuba nak sembunyikan. Tak nak pulak diorang cerita atau buat ulasan mengenainya.

Dalam kenyataan yang dibuat, Si Apek Kit Siang tu katanya enggan mengulas mengenai kemelut kepimpinan yang melanda DAPigs Negeri Kedah yang masih berlarutan sehingga hari ini.
ALOR SETAR - Krisis melanda DAP Kedah sejak dua tahun lalu yang didakwa berpunca dari campur tangan pihak ketiga kini seolah-olah tiada penyelesaian.

DAP Kedah mempunyai dua jawatankuasa apabila satu daripadanya mengakui diiktiraf oleh Pendaftar Pertubuhan (ROS) dan satu lagi dilantik oleh jawatankuasa eksekutif pusat (CEC) DAP.

Saya tidak mahu komen isu itu,” katanya kepada media selepas melawat Pasar Koboi dan hadiri sembang santai bersama masyarakat di sebuah kedai kopi dekat Jalan Tengku Abdul Halim di sini, hari ini.

Konflik parti itu timbul selepas Setiausaha Agung DAP, Lim Guan Eng memutuskan dalam mesyuarat pemimpin pusat DAP untuk melantik Zairil Khir Johari sebagai Pengerusi Interim DAP Kedah pada Mei 2013.


Pelantikan itu menyebabkan wujudnya dua jawatankuasa termasuk yang dipengerusikan bekas Adun Kota Darulaman, Lee Guan Aik pada ketika itu.
Nah! Jelas itu membuktikan bahawa puak - puak DAPigs ni jenis yang tak suka mendengar suara dikalangan ahli diperingkat akar umbi mereka sendiri. Kalau ahli diorang pun diorang boleh buat tak endah, apatah lagi dengan kita orang luar ni. Lagi la diorang tak peduli!!!
Categories: ,

0 comments:

Catat Ulasan

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

SH mohon maaf kerana terpaksa me'moderate'kan ruangan komen ini kerana ada komen datang dari sumber yang tidak dapat dikenal pasti.

Komen la banyak mana yang korang nak komen. Bagi la pandangan korang mengenai isu yang dibangkitkan. Insya Allah SH akan approve semuanya. KECUALI yang jelas melanggar Akta SKMM.

Sekian, terima kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping