Jumaat, Disember 25, 2015

Masih ada lagi ke yang berahi mendengar pendedahan yang dibuat oleh Si Chagubard ni? Ada ke orang diluar sana yang pedui dengan dakwaan yang diuat secara terang - terangan ni?

Kalau ianya berkaitan dengan pemimpin Kerajaan atau pun Barisan Nasional, ramai pulak yang peduli. Ramai pulak yang berikan persepsi masing - masing terhadap isu yang dibangkitkan.

Tapi kenapa jika puak - puak Pakatan Haprak tu yang buat, takde siapa pulak yang nak ambil tahu? Waima ianya melibatkan hubungan dengan pihak yang memusuhi Negara sekali pun.

Cuba kalau pendedahan yang dibuat oleh Si Chagubard ni melibatkan pemimpin Kerajaan. Cuba kalau Perdana Menteri yang didakwa bertemu dengan George Soros. Tengok macam mana diorang melatah.

Tapi bila nama yang disebut tu 'Wan Azizah', takde siapa pun yang nak buat spekulasi atau memberikan sebarang persepsi terhadap pendedahan yang dibuat. Kan nampak sangat Retoriknya.

Itulah IRONIKnya pemikiran rakyat di Malaysia ni. Kalau isu tu ada kaitan dengan pemimpin Barisan Nasional, sibuk diorang nak pertikai dan buat dakwaan yang bukan - bukan.

Tapi kalau kena batang hidung pemimpin Pakatan Haprak tu, takde siapa pun yang berani nak berbunyi. Masing - masing setakat main pegang buah kerandut sendiri je dan menonjolkan sifat Hipokrit mereka secara terbuka!!!
AIDCNews – 24/12/15 –Ahli PKR seumur hidup, Badrul Hisham Shaharin atau Chegubard mendedahkan satu rahsia pertemuan Datuk Seri Dr Wan Azizah Wan Ismail dan Mohamed Azmin Ali dengan seorang ‘tokoh korporat dunia’ di Amerika Syarikat sebelum menjelangnya Pilihan Raya 2004.

“Tanya Wan Azizah peristiwa dia dipanggil ke Amerika untuk bertemu seorang tokoh korporat dunia dan bertemu dengan Setiausaha Agong PBB ketika itu Koffi Annan ketika peringkat awal Anwar ditahan dan dibicarakan.

“Wan Azizah telah terbang bersama pembantunya diiringi antaranya Azmin Ali. Azmin menyusun ‘dibelakang’ dia menghubungi tokoh korporat ternama itu konon untuk dia bertemu dahulu.

“Permintaan dia ditolak dan tokoh korporat itu menghubungi Azizah menyatakan rasa tidak senang dengan cara Azmin. Azizah menegur Azmin.

“Soalnya kenapa nak jumpa tokoh korporat dunia itu berasingan ? Adakah mudah nak melakukan propaganda agar kawan – kawan Anwar menyalurkan bantuan melaluinya.


“Itu yang tidak berjaya, cuba kita teka berapa jumlah pula yang berjaya dia ‘wakilkan’ Anwar untuk menerima dana bantuan ?,” dedah Chegubard.
Categories: ,

0 comments:

Catat Ulasan

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

SH mohon maaf kerana terpaksa me'moderate'kan ruangan komen ini kerana ada komen datang dari sumber yang tidak dapat dikenal pasti.

Komen la banyak mana yang korang nak komen. Bagi la pandangan korang mengenai isu yang dibangkitkan. Insya Allah SH akan approve semuanya. KECUALI yang jelas melanggar Akta SKMM.

Sekian, terima kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping