Sabtu, Disember 26, 2015

Huh! Pelikkan. Macam mana pulak banduan yang didapati bersalah kerana Meliwat ni boleh sewenang - wenangnya keluar dari penjara untuk melawat anak dia yang takde apa - apa tu?

Kalau anak dia sakit tenat, tahan gagah jugak la untuk dia dibenarkan menziarah. Tapi, bak kata isteri dia sendiri, anak dia takde apa - apa. Jadi, kenapa pulak Si Peliwat ni boleh dibenarkan?
Menurut Wan Azizah, Nurul Nuha yang kini mengandungkan anak ketiga terjatuh di rumahnya dan terpaksa ditahan di hospital untuk pemantauan lanjut.

“Tak ada apa-apa. Nurul Nuha bukan stress, cuma sibuk dengan anak-anaknya yang masih kecil. Pagi itu (hari kejadian) Nurul Nuha nak cepat kerana anak kedua Nurul Nuha asyik menangis,” katanya ketika ditemui Sinar Online, hari ini.

Kata Wan Azizah lagi, apa yang berlaku tidak memberi kesan kepada kandungan Nurul Nuha. Dia terjatuh dan hanya mengalami kecederaan di bahagian kepala.
Kalau nak kata ianya sebahagian dari Hak Asasi Manusia, kenapa puak - puak Parti Keluarga Rosak tu tak nak pulak memperjuangkan untuk banduan yang lain? Apa bezanya Si Peliwat ni?

Andaikata benar Parti Keluarga Rosak tu merupakan pejuang Hak Asasi Manusia, sepatutnya mereka berjuang untuk semua orang, bukan setakat untuk Si Ketua Penipu tu sorang je.

Bayangkan. Ada banduan yang tidak dibenarkan melawat ibu atau bapa mereka selama mereka berada didalam penjara. Apa bezanya mereka dengan Si Peliwat tu? Istimewa sangat ke dia?

Dan yang lebih menjengkelkan, Si Peliwat tu juga turut diiringi tak lebih dari 20 orang pengawal penjara sewaktu dia mengadakan lawatan tersebut. Nampak sangat tak masuk akalnya.
Hebat Peliwat ni. Boleh pergi melawat anak masuk Hospital lagi. Siap ada pengawal pulak tu. Gamaknya, Peliwat lain pun dapat layan yang sama jugak kot. Mungkin ini yang diorang kata 'Hak Asasi Manusia'!!!
Posted by Semut Hitam on Friday, 25 December 2015
Tapi, inilah 'Wayang Tinggi' yang dimainkan oleh puak - puak Parti Keluarga Rosak tu. Kalau begini caranya, jangan diorang kata yang Si Peliwat tu tidak diberi 'Hak Asasi Manusia' pulak. Mana ada banduan lain yang boleh keluar masuk penjara sesuka hati dia je!!!
Categories: ,

0 comments:

Catat Ulasan

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

SH mohon maaf kerana terpaksa me'moderate'kan ruangan komen ini kerana ada komen datang dari sumber yang tidak dapat dikenal pasti.

Komen la banyak mana yang korang nak komen. Bagi la pandangan korang mengenai isu yang dibangkitkan. Insya Allah SH akan approve semuanya. KECUALI yang jelas melanggar Akta SKMM.

Sekian, terima kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping