Sabtu, Disember 26, 2015

Kalau ikut apa yang ditakrifkan oleh Si Wan Azizah tu sebelum ini, maka sudah pasti dia akan kata yang parti pimpinan Si Mat Sabu ni 'Famous' dikalangan penduduk - penduduk di Sarawak.

Jika sebelum ini, Si Wan Azizah tu selamba badak je buat dakwaan atas arahan puak - puak DAPigs mendakwa kononnya PAS tidak diberikan kerusi dalam Pilihan Raya Negeri kerana kurang dapat sambutan.

Kot Si Wan Azizah tu ingat, puak - puak yang menyertai parti pimpinan Si Mat Sabu ni ada sambutan ke di Sarawak? Baru tubuh tak sampai setahun jagung, ada hati nak tawan Sarawak?
KUALA LUMPUR - Parti Amanah Negara (Amanah) berkemungkinan akan bertanding dalam Pilihan Raya Negeri (PRN) Sarawak sekalipun berdepan dengan laluan sukar.
Pengarah Komunikasi Amanah, Khalid Samad berkata sekalipun pihaknya mengetahui kesukaran yang dihadapi namun ia dilihat bukanlah penghalang kepada parti berkenaan.
Menurutnya, bertanding pada PRN Sarawak adalah alternatif yang ada sekiranya Pakatan Harapan (PH) ingin benar-benar membawa perubahan dalam negara.
“Soal susah bukan alasan yang kukuh untuk kita tidak tubuh Amanah dan bersaing dengan Pas itu sendiri serta sudah ada keperluan ambil alih peranan Pas dalam pakatan pembangkang.
“Saya tak nampak apa yang nak dikeluhkan dan kita kena buat apa yang perlu dibuat dan soal pembahagian kerusi masih belum dibincangkan,” katanya kepada The Rakyat Post, hari ini.
Jadi, kita nak dengar jugak la apa ulasan yang akan diberikan oleh Si Wan Azizah tu mengenai kenyataan yang dibuat oleh wakil PAN ni. Adakah dia akan menyokong kenyataan tersebut? 

Atau, adakah Si Wan Azizah tu hanya akan berdiam diri dan tak berani nak berikan komen? Kalau setakat pandai ikut telunjuk DAPigs dan buat dakwaan terhadap PAS je, baik tak payah berlakon la!!! Nampak sangat dia pun dah jadi Boneka DAPigs jugak!!!
Categories: ,

0 comments:

Catat Ulasan

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

SH mohon maaf kerana terpaksa me'moderate'kan ruangan komen ini kerana ada komen datang dari sumber yang tidak dapat dikenal pasti.

Komen la banyak mana yang korang nak komen. Bagi la pandangan korang mengenai isu yang dibangkitkan. Insya Allah SH akan approve semuanya. KECUALI yang jelas melanggar Akta SKMM.

Sekian, terima kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping