Jumaat, Disember 25, 2015

Huh! Memang dasar manusia takde pendirian betul puak - puak Pengkhianat Amanah Negara (PAN) ni. Hari tu, bukan main sedap lagi diorang maki hamun PAS secara terang - terangan.

Tak cukup hanya sekadar diatas pentas dan dilaman media sosial. Malah sampai ke lubang cacing pun diorang sanggup menghamburkan pelbagai dakwaan dan tuduhan terhadap PAS secara terbuka.

Semuanya demi untuk memenuhi kehendak dan kemahuan nafsu diorang sendiri serta menjaga kepentingan Politik Peribadi puak - puak DAPigs selaku 'Abang Besar' mereka semata - mata.

Tapi, dek kerana kehangatan rakyat menyambut baik cadangan untuk UMNO dan PAS menjalinkan kerjasama Politik, nampak gayanya puak - puak PAN tu dah mula 'Kecut Buah Kerandut'.

Nak pulak apabila Pilihan Raya Negeri Sarawak bakal diadakan tak berapa lama lagi. Nampak sangat yang puak - puak PAN tu TAKUT nak berhadapa dengan kenyataan yang sebenar.

Mungkin sebab itulah kenyataan yang dibuat oleh Timbalan Presiden PAN ni agak berlainan dari yang biasa dihamburkan kepada PAS. Katanya, mereka sentiasa 'Terbuka' untuk menerima PAS.
SHAH ALAM – Pakatan Harapan sentiasa membuka pintu buat Pas bagi sebarang perbincangan berhubung dengan pembahagian kerusi bagi Pilihan Raya Negeri (PRN) Sarawak April depan.

Timbalan Presiden Parti Amanah Negara (Amanah), Salahuddin Ayub berkata, Pas berhak untuk bertanding di mana-mana kawasan Dun yang dikehendaki memandangkan parti itu bukan sebahagian daripada Pakatan Harapan.

“Dulu ketika dalam PR, semua keputusan yang dibuat adalah secara bersama tapi bila Pas bukan lagi sebahagian daripada Pakatan Harapan, mereka (Pas) berhak untuk bertanding di mana sahaja yang mereka kehendaki.


“Namun begitu, kita (Pakatan Harapan) sentiasa buka pintu buat Pas bagi mengadakan sebarang perbincangan mengenai pembahagian kerusi di PRN Sarawak nanti,”  katanya ketika dihubungi.
Heh! Kan nampak sangat yang kenyataan Si Din Pudu tu hanya sekadar 'Wayang' semata - mata. Alasan yang diberikan Si Din Pudu tu jelas membuktikan bahawa mereka dah mula 'Takut Pada Bayang - Bayang' sendiri. Mungkin sebab itulah diorang terpaksa ubah pendirian!!!
Categories: ,

1 ulasan:

  1. susah klu jadi orang he he.ikut je s
    stu pilihan mereka yg mahu merendah diri.ooh apa agaknya tanggung jawb pemimpin? klu silap perhitungan..beginilah berjemah.najib hadiazizahmtsabu..lks dll tu kapla keretapi.masalah besar rasanya.klu bukan islam x kesah..yg islam ni jadi delema cari sendiri.'perpaduan dlm kontek islam yg indah untuk semua' pun diputar2 sedemikian rupa he he.
    keretapi ku sama2 ke destinasi.
    pemimpin ku bersama krewnya berjasa ho ho
    amin yarabbil alaamin!

    BalasPadam

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

SH mohon maaf kerana terpaksa me'moderate'kan ruangan komen ini kerana ada komen datang dari sumber yang tidak dapat dikenal pasti.

Komen la banyak mana yang korang nak komen. Bagi la pandangan korang mengenai isu yang dibangkitkan. Insya Allah SH akan approve semuanya. KECUALI yang jelas melanggar Akta SKMM.

Sekian, terima kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping