Jumaat, Disember 04, 2015

Hahaha!!! Makin gersang la Si Gay Tua ni nampak gayanya bila dia dihalang oleh pihak Kerajaan Malaysia dari meninggalkan Negara ini untuk ke Seoul Korea bagi menghadiri satu program.

Melepas la Si Gay Tua tu nak merasa 'Budak Jambu' di Korea tu. Mungkin sebab itulah dia meroyan tak tentu arah dan mula mempertikaikan tindakan pihak Imigresen yang menghalang dia.

Kata Si Gay tua tu, dia nak ke Korea bagi memenuhi jemputan dari rakannya sebagai Pemerhati dalam satu 'Perhimpunan Rakyat' yang bakal diadakan di Ibu Negara tersebut sabtu ini.

Selain itu, Si Gay Tua tu juga menegaskan bahawa selepas itu dia turut dijemput untuk bertemu dengan pihak Agensi Polis Korea dan Suruhanjaya Hak Asasi Manusia Nasional Korea.
"Apa yang saya cuba lakukan ialah membantu perkembangan penghormatan hak asasi antara kita sesama manusia. Kenapa saya dilarang meninggalkan Malaysia?" kata Hishamuddin.
Heh! Kalau setakat jadi pemerhati je, tak berbaloi Si Gay Tua tu nak meroyan tak tentu arah macam orang hilang akal. Setakat jadi Pemerhati, kalau tak pegi pun tak membawa sebarang perubahan.

Lagi pun 'Penghormatan Hak Asasi' apa benda lagi yang nak diperjuangkan oleh Si Gay Tua tu? Dia nak seluruh dunia ni menghalalkan kebebasan seksual ke? Nak semua orang ikut jadi GAY macam dia?

Kalau setakat itu je 'Hak Asasi' yang nak diperjuangkan oleh Si Gay Tua tu, baik tak payah!!! Memang patut sangat pihak Imigresen halang dia dari bertindak untuk menghalang dia dari keluar Negara.

Pokok pangkalnya, sama ada Si Gay Tua tu datang atau pun tidak, Perhimpunan Rakyat yang diadakan di Korea tu tetap diteruskan jugak kan? Lain la kalau Si Gay Tua tu tak datang, program tu tak jadi.

Apa yang pasti, Si Gay Tua tu bukannya penting sangat pun. Jadi, tak payah la Si Gay Tua tu meroyan tak tentu arah. Kalau ye pun dia sangap nak cari 'Jambu Korea', balun je budak - budak AMK tu. Ramai jugak yang 'Jambu - Jambu' belum diusik oleh Si Ketua Penipu tu!!!
Categories:

1 ulasan:

  1. Haha.....memang kelakar!
    Padan muka geng pondan2 tua!

    BalasPadam

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

Ruangan Komen ini terpaksa dimoderatekan kerana terdapat komen yang tidak berkaitan seperti 'Perkhidmatan Ghaib' yang ditawarkan oleh mereka yang cuba mengambil kesempatan.

Pembaca boleh meninggalkan komen asalkan ianya tidak melanggar Akta SKMM. Namun perlu diingatkan, sebarang komen yang ditinggalkan adalah tanggungjawab pembaca sendiri dan ianya tidak ada kaitan dengan admin blog ini.

Sekian, Terima Kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping