Ahad, Disember 20, 2015

Hehehe!!! Nampak gayanya Si Tokong DAPigs tu pun sampai tak terkata apabila isu mengenai jalinan kerjasama diantara PAS dan UMNO terus hangat diperkatakan pada ketika ini.

Menyedari hakikat bahawa puak - puak DAPigs tu tak mampu nak ambik sebarang tindakan sekiranya perkara tersebut benar - benar menjadi kenyataan, Si Tokong DAPigs tu dah angkat 'Bendera Putih'.

Dalam satu kenyataan yang dikeluarkan semalam, Si Tokong DAPigs tu menyeru agar DAPigs tidak diheret dalam isu berkaitan dengan kerjasama Politik diantara PAS dan UMNO.
GEORGETOWN - Setiausaha Agung DAP, Lim Guan Eng meminta beliau tidak dikaitkan dengan kerjasama Pas dan Umno kerana ia adalah hal keluarga kedua-dua parti itu.

Beliau berkata, laporan polis dibuat oleh Pengarah Komunikasi Bahagian Penerangan Kerajaan Negeri, Yap Lee Ying berhubung mesej palsu yang menggunakan akaun Twitter miliknya.

“Dari senarai mesej dalam akaun Twitter saya, mesej palsu tidak dipaparkan. Ini menunjukkan, saya atau Lee Ying sebagai admin yang menguruskan laman media sosial saya tidak pernah menulis perkara itu.

“Saya tidak pernah mengeluarkan mesej berhubung kerjasama Pas dan Umno. Janganlah kaitkan saya dalam hal ini. Saya tidak mahu masuk campur kerana ini hal keluarga Pas dan Umno.


“Saya tidak pernah keluarkan komen apabila Presiden Umno, Datuk Seri Najib Tun Razak tawar untuk adakan kerjasama dengan Pas. Bagi saya, itu hal mereka, jangan kaitkan saya dan DAP dalam hal ini,” katanya.
Secara tidak lansung, kenyataan yang dibuat oleh Si Tokong DAPigs tu membuktikan bahawa DAPigs terasa bahang dan tercabar dengan keputusan berani yang dibuat oleh PAS secara terbuka.

Dan secara realitinya, jika perkara itu menjadi kenyataan, maka berkubur la harapan puak - puak DAPigs tu nak merampas kuasa dan menjadi 'Abang Besar'. Buat mengabihkan masa je la diorang upah puak - puak Pentaksub dan Pengampu tu sebelum ni!!!
Categories: ,

0 comments:

Catat Ulasan

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

SH mohon maaf kerana terpaksa me'moderate'kan ruangan komen ini kerana ada komen datang dari sumber yang tidak dapat dikenal pasti.

Komen la banyak mana yang korang nak komen. Bagi la pandangan korang mengenai isu yang dibangkitkan. Insya Allah SH akan approve semuanya. KECUALI yang jelas melanggar Akta SKMM.

Sekian, terima kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping