Sabtu, Disember 05, 2015

Ai! Lain macam je Si Husam ni. Sebelum ni, dia TAKUT sangat nak angkat sumpah lafaz Talak Isteri bagi membuktikan dakwaan yang dibuat terhadap Hadi Awang tu semuanya benar belaka.

Sebelum ini, Si Husam tu bukan main lantang mengkritik kepimpinan PAS sehingga sanggup mencabar untuk angkat sumpah lafaz Talak Isteri tu. Tapi sampai ke sudah dia tak penuhi cabaran dia sendiri.

Sekarang Si Husam tu katanya tengah cuba berusaha untuk mengorat seorang Janda Muda yang masih lagi sedang dihimpit dengan kontroversi hangat diatas ke-BODOH-an diri dia sendiri.

Si Husam tu katanya cuba nak jadi Hero dengan membela tindakan yang dilakukan oleh Si Nurul Izzah tu berjumpa, bergambar dan bermesra dengan anak kepada Ketua Penceroboh Lahad Datu.

Kata Si Husam, serangan yang dibuat terhadap Si Nurul Izzah tu telah sengaja diada-adakan dan mereka yang menyerang anak Si Ketua Penipu tu sekadar ambik kesempatan sebab Si Nurul Izzah tu perempuan.

Sambil merakamkan simpati kepada Nurul Izzah, Husam berkata, serangan berkaitan dakwaan mempunyai hubungan dengan anak pemimpin raja Sulu itu adalah perkara yang dibuat-buat.
"Ia perkara yang sengaja direka untuk menyerang untuk menyusahkan pembangkang, termasuk Nurul Izzah. Jadi saya minta, golongan lelaki yang menyerang (Nurul Izzah) itu mempamerkan sifat kelelakian.
"Janganlah kerana Nurul Izzah itu perempuan, mereka berani serang, tak patutlah," katanya kepada media.
Heh! Nampak sangat la usaha yang dilakukan oleh Si Husam ni pun hanya sekadar bertaraf LONGKANG semata - mata. Setakat nak melepaskan batuk ditangga je bila dia bagi alasan macam tu.

Hakikatnya, Si Husam atau mana - mana pemimpin Pakatan Haprak tu tidak dapat menafikan bahawa tindakan yang dilakukan oleh Si Nurul Izzah tu adalah satu tindakan yang tidak wajar.

Takkan hanya kerana nak menjaja 'Air Mata Buaya' demi untuk membebaskan Si Peliwat tu, diorang sanggup bersekongkol dengan pihak musuh Negara? Itu membuktikan Pakatan Haprak tu sanggup buat apa saja demi menjaga kepentingan Politik Peribadi mereka sendiri!!!
Categories: ,

0 comments:

Catat Ulasan

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

SH mohon maaf kerana terpaksa me'moderate'kan ruangan komen ini kerana ada komen datang dari sumber yang tidak dapat dikenal pasti.

Komen la banyak mana yang korang nak komen. Bagi la pandangan korang mengenai isu yang dibangkitkan. Insya Allah SH akan approve semuanya. KECUALI yang jelas melanggar Akta SKMM.

Sekian, terima kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping