Sabtu, Disember 05, 2015

Muka Haramjadah macam ni, campak kat Chow Kit pun Tak Laku!!!
Aduhai!!! Kalau bagi 'FREE' pun belum tentu ada orang yang sudi jadi Pak Sanggup nak mencabul Si Gay Tua ni. Dah la tua, muka tak hensem, perangai pulak macam Haramjadah. Loya tekak tengok muka dia.

Mungkin Si Tian Chuak tu sorang je kot yang sanggup mendakwa KONONnya Si Gay Tua tu telah dicabuli kerana tidak dibenarkan untuk pergi ke luar Negara oleh pihak Imigresen Malaysia.

Maka sebab itulah dalam kenyataan yang dibuat semalam, Si Tian Chuak tu kata, halangan yang dibuat ke atas Si Gay Tua tu sebagai satu bentuk pencabulan terhadap Hak Asasi Manusia.
Apakah ancaman yang seorang aktivis itu boleh lakukan sehingga dihalang ke luar negara?” soalnya.
Jelas, persoalan yang dibangkitkan oleh Si Tian Chuak tu seolah - olah membuktikan yang dia mudah lupa. Adakah Si Tian Chuak tu lupa apa yang dia dan Si Nurul Izzah tu dah buat sebelum ini?

Bukan ke dia dan Si Nurul Izzah tu sebelum ini telah dihimpit dengan kontroversi hangat apabila gambar mereka bertemu dengan Puteri Kiram tu di Filipina tersebar dilaman media sosial?

Dan tujuan mereka pergi ke Filipina tu hanya sekadar nak menjaja 'Air Mata Buaya' demi untuk membebaskan Si Peliwat dari penjara dengan mempertikaikan sistem Kehakiman Negara.

Itu diantara bentuk ancaman yang mampu dibuat oleh puak - puak Pakatan Haprak tu apabila mereka dibenarkan ke luar Negara sesuka hati. Tujuan mereka bukan untuk membantu.

Sebaliknya, diorang pergi keluar dengan membuat dakwaan dan tuduhan yang tidak berasas serta memburukkan nama baik Negara. Sampai tahap diorang sanggup bersekongkol dengan pihak Musuh. Jadi, memang patut sangat la Si Gay Tua tu dihalang oleh pihak Imigresen!!!
Categories: ,

0 comments:

Catat Ulasan

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

SH mohon maaf kerana terpaksa me'moderate'kan ruangan komen ini kerana ada komen datang dari sumber yang tidak dapat dikenal pasti.

Komen la banyak mana yang korang nak komen. Bagi la pandangan korang mengenai isu yang dibangkitkan. Insya Allah SH akan approve semuanya. KECUALI yang jelas melanggar Akta SKMM.

Sekian, terima kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping