Sabtu, Disember 05, 2015

Heh! Siapa kata kalau orang Melayu jadi pemerintah, maka bangsa Melayu itu akan terbela nasibnya? Kalau dulu, mungkin perkara tu boleh menjadi realiti. Tapi sekarang semuanya dah berubah.

Walaupun kepimpinan diperingkat Negeri tu dipegang oleh seorang yang berbangsa Melayu, tapi selagi dia tunduk dan akur kepada kehendak serta kemahuan orang lain, jangan harap sangat la.

Nak pulak kalau ianya melibatkan puak - puak Pakatan Haprak tu. Nama je jadi pemimpin Melayu. Tapi segala tindak tanduk dia tetap tunduk kepada desakan puak - puak DAPigs juga.

Semuanya hanya semata - mata nak memastikan kedudukan yang dipegang pada ketika ini kekal. Maka tak heran la kenapa mereka sanggup akur dengan kehendak puak - puak DAPigs tu.

Sampai tahap sanggup digadaikan tanah orang Melayu demi menjaga kepentingan Politik Peribadi diri sendiri dan untuk memenuhi segala kemahuan serta kehendak puak - puak DAPigs.

Terbaru, isu mengenai tanah rizab Melayu disekitar kawasan Sekinchan yang katanya sekarang ni dalam proses untuk diambil semula untuk diserahkan kepada pendatang haram.

Perkara itu dilihat mula menjadi perbualan hangat dikalangan pengguna laman media sosial yang juga turut melibatkan campur tangan wakil rakyat DAPigs dikawasan tersebut.

Persoalannya, apa tindakan pihak Rejim Pakatan Selangor yang dipimpin oleh Si Azmin Ali tu? Adakah dia hanya akan melepas tangan dan tidak mengambil sebarang tindakan terhadap isu tersebut?

Atau, adakah Si Menteri Besar Selangor tu sekali lagi akan menunding jari dan menyalahkan orang lain sebagai punca kepada masalah yang telah dibangkitkan itu?

Apa yang pasti, sekiranya perkara itu benar - benar berlaku, maka Si Menteri Besar tu tak boleh nak lepas tangan begitu sahaja. Kalau setakat tau nak salahkan orang je, baik dia berenti je jadi Menteri Besar!!! Buat mengabihkan masa je kalau tak reti buat kerja!!!
Categories: ,

3 ulasan:

  1. Pukimak Wan Azizah dan Azmin!!!!!!!!!!

    Anak saudara aku 2 orang, umur 2 dan 7 tahun kena demam denggi.....menetap di KAJANG!!!!!

    Berhenti politik bodoh babi pukimak dan mula jaga kebajikan rakyat!!!!!
    Anak betina hantar pergi Philippines jumpa pengganas, tapi dalam negeri Selangor sendiri tak terjaga!

    FUCK YOU, WAN AZIZAH dan azmin dan kerajaan negeri Selangor macam SIAL!

    BalasPadam
  2. Gen Y selangor yg suatu hari nanti macam melayu singapore di tanah melayu sendiri.

    BalasPadam
  3. jgn menyumpah bro 6.17pm..mai kita ramai2 org kajang undi PKR lagi..skrg semua rakyat kajang dan selangor sihat cergas..sbb byk RUMAH URUT utk urut bdn..kahkahkah

    BalasPadam

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

SH mohon maaf kerana terpaksa me'moderate'kan ruangan komen ini kerana ada komen datang dari sumber yang tidak dapat dikenal pasti.

Komen la banyak mana yang korang nak komen. Bagi la pandangan korang mengenai isu yang dibangkitkan. Insya Allah SH akan approve semuanya. KECUALI yang jelas melanggar Akta SKMM.

Sekian, terima kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping