Rabu, Disember 23, 2015

Herankan? Bila dah kantoi pun dia masih tak berani nak ambik tindakan sedangkan dia sendiri tau siapa yang sebarkan cerita tu sebelum ini. Soalnya, kenapa dia tak nak ambik tindakan?

Dan yang lebih mengherankan, kenapa dia tetiba je jadi "TAKUT" sedangkan apa yang dinyatakan sebelum ini mendapat sambutan yang positif, terutama dikalangan orang Melayu sendiri?

Adakah ianya menjadi satu Dosa Besar sekiranya PAS dan UMNO saling maaf memaafkan diantara satu dengan yang lain demi menjamin kepentingan perpaduan dikalangan Umat Islam?

Malah persoalan yang dibangkitkan dalam artikel Dr. MiM berkaitan dengan isu yang sama ini juga wajar diberikan perhatian dan memerlukan penjelasan dari pihak yang berkenaan:
Cuma yang menghairankan MiM ialah kenapa Setiausaha Agung PAS ini perlu buat U-turn dan menafikan satu kenyataan yang sebenarnya di pandang positif oleh rakyat terutamanya umat Islam di negara ini. 

Siapakah yang mendesak beliau supaya buat U-turn? Tambahan pula, puak mesra DAP sudah dinyahkan daripada parti PAS. 


Beliau juga tidak perlu lagi menjaga hati pemimpin-pemimpin DAP chauvinis yang sebelum ini telah menendang jauh-jauh parti PAS dan turut menghina dan menjatuhkan maruah Presiden PAS.
Pokok pangkalnya, kalau betul laporan yang disiarkan oleh media yang berkaitan adalah tidak benar, saman la!!! Kenapa pulak dia setakat nak menafikan dakwaan yang dibuat tanpa mengambil apa - apa tindakan? Takkan nak ambik tindakan itu pun dia TAKUT!!!
Categories: ,

0 comments:

Catat Ulasan

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

SH mohon maaf kerana terpaksa me'moderate'kan ruangan komen ini kerana ada komen datang dari sumber yang tidak dapat dikenal pasti.

Komen la banyak mana yang korang nak komen. Bagi la pandangan korang mengenai isu yang dibangkitkan. Insya Allah SH akan approve semuanya. KECUALI yang jelas melanggar Akta SKMM.

Sekian, terima kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping