Sabtu, Disember 05, 2015

Aduhai!!! Kesiannya tengok perangai orang Melayu. Memang memalukan sungguh. Kalau bab nak mengumpat dan memburuk - burukkan orang lain, memang tak kira tempat dah gayanya.

Sampai tahap di tanah suci pun masih ada lagi dikalangan orang Melayu ni yang nak tunjuk perangai Haramjadah macam tu tanpa wujud rasa segan silu terhadap orang yang ada disekeliling?

Semalam, satu status yang dikongsi oleh KDYTM Tengku Puan Pahang didalam laman Instagramnya bercerita mengenai 3 orang perempuan Malaysia didepan sebuah kedai menjual emas.
Tak mustahil sekiranya perempuan yang mengeluarkan kata - kata tu cuba menujukan komen tersebut kepada isteri kepada YAB Perdana Menteri Malaysia, Datin Seri Rosmah Mansor.

Mungkin pompuan tu nak sindir la, kononnya isteri YAB Perdana Menteri ni suka hidup mewah. Bayangkan jika benar individu yang dimaksudkan itu benar - benar isteri kepada YAB Perdana Menteri.

Bukan ke itu mengumpat namanya? Di Tanah Suci pulak tu diorang buat kerja haramjadah tu. Itu yang dilapor. Yang tak dilapor, entah berapa banyak pulak. Jadi, tak heran la kalau sebelum ni, ada pihak yang sanggup menabur fitnah dan mengumpat orang lain di dalam Masjid!!!
Categories:

3 ulasan:

  1. Nak buat macam mana, tuah badan Rosmah nak dapat pahla free.
    Eh!......HADIS mana yang kata ada pahla FREE ni.......KIHKIHKIH

    BalasPadam
  2. Selagi banyak orang tu kena fitnah, selagi itu hidupnya bahagia kelak. Orang yang fitnah tidak terlepas dari hukuman Allah. Tunggu.....

    BalasPadam
  3. Mana tau dia cite pasal rosmah mansor?ngah rosmah lain.jgn buruk sangka Kat tanah suci.

    BalasPadam

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

SH mohon maaf kerana terpaksa me'moderate'kan ruangan komen ini kerana ada komen datang dari sumber yang tidak dapat dikenal pasti.

Komen la banyak mana yang korang nak komen. Bagi la pandangan korang mengenai isu yang dibangkitkan. Insya Allah SH akan approve semuanya. KECUALI yang jelas melanggar Akta SKMM.

Sekian, terima kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping