Rabu, Disember 23, 2015

Sama spesis dan sengkatan dengan Nurul Izzah, Nizar Lilin serta Tian Chuak jugak rupanya Si Mahfuz Bean ni. Kiranya, tak payah susah - susah nak ada ilmu tinggi untuk jadi Kaki Fitnah ni rupanya.

Cukup setakat 'Lulus SRP' pun dah boleh jadi Kaki Fitnah demi nak memburukkan imej serta nama baik orang lain. Jadi, tak heran la kalau puak - puak Pakatan ni suka tabur fitnah belaka.

Dalam laporan media hari ini, mahkamah telah memerintahkan agar Si Mahfuz Bean tu membayar sebanyak RM 200 ribu kepada Datuk Dr. Hassan Ali kerana telah menabur fitnah.
KUALA LUMPUR - Bekas Naib Presiden Pas, Datuk Mahfuz Omar diperintah oleh Mahkamah Tinggi Kuala Lumpur hari ini membayar ganti rugi RM200,000 kepada bekas Presiden Jalur Tiga Malaysia (Jati), Datuk Dr Hasan Mohamed Ali.


Ia berhubung dakwaan kononnya bekas Exco kerajaan negeri Selangor dan bekas Pesuruhjaya Pas Selangor itu menerima tajaan atau sumbangan daripada Umno- Barisan Nasional (BN) dan Kementerian Belia dan Sukan (KBS) dalam setiap siri ceramahnya, tiga tahun lalu. - seterusnya...
Kita ingatkan Si Mahfuz Bean ni dok sibuk fikir ke 'Perut' dia je. Sebab setiap kali dia bukak mulut je, mesti cerita pasal 'Makan'. Mungkin sebab dia sendiri yang suka 'Makan Keliling' kot.

Tapi, dek kerana nak tutup kemaluan diri dia sendiri, mungkin sebab itulah dia menabur fitnah terhadap orang lain dan membuat dakwaan kononnya orang tu mendapat habuan dari pihak yang tertentu.

Cuma yang herannya, kenapa Si Mahfuz Bean tu sorang je yang KANTOI sedangkan saman yang difailkan oleh Datuk Hassan Ali sebelum ini turut melibatkan Si Khalid Samad tu sekali?
"Tuduhan-tuduhan yang dilemparkan oleh kedua-dua ahli Parlimen Pokok Sena (Mahfuz) dan Shah Alam (Khalid) adalah berniat jahat, tidak berasas dan ditimbulkan sebagai sesuatu yang dirancang bagi memburukkan nama baik saya, JATI yang saya tubuhkan dan sekaligus cuba untuk merosakkan karier politik saya," katanya dalam sidang media di kediamannya, di sini - (Sinar Harian: 8 Mei 2012).
Adakah Si Khalid Samad tu hanya sekadar nak 'Lepas Tangan' dan membiarkan Si Mahfuz Bean ni sorang je yang pikul segala dosa yang telah mereka sama - sama taburkan sebelum ini?

Inilah penyakit yang masih ada pada puak - puak Haramjadah ni. Nampak gayanya diorang masih lagi tak reti nak bezakan soal Halal Haram. Sebaliknya, diorang lebih suka 'Membunuh' sesama saudara mara dia sendiri!!! Bila dah kantoi, tak tau malu pulak tu!!!
Categories: ,

0 comments:

Catat Ulasan

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

SH mohon maaf kerana terpaksa me'moderate'kan ruangan komen ini kerana ada komen datang dari sumber yang tidak dapat dikenal pasti.

Komen la banyak mana yang korang nak komen. Bagi la pandangan korang mengenai isu yang dibangkitkan. Insya Allah SH akan approve semuanya. KECUALI yang jelas melanggar Akta SKMM.

Sekian, terima kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping