Rabu, Disember 02, 2015

Dalam keghairahan Si Nurul Izzah tu tengah asyik menjaja kempen 'Air Mata Buaya' dia, ada jugak orang yang Hilang Selera tengok dia walaupun Si Nurul Izzah tu memegang status 'Janda'.

Semuanya gara - gara diorang meluat tengok perangai Haramjadah yang ditonjolkan oleh Si Nurul Izzah tu baru - baru ini yang dengan selamba badak berjumpa dengan 'Musuh Negara'.

Dek kerana ghairah sangat nak berkempen bagi membebaskan Si Ketua Penipu tu dari penjara diatas tuduhan MELIWAT, Si Nurul Izzah tu sanggup membelakangi sentimen rakyat.

Maka disebabkan itulah anak - anak muda Gabungan Pengundi Muda Lembah Pantai tampil mendesak agar Si Nurul Izzah tu meletakkan jawatannya sebagai seorang Ahli Parlimen.

Pengerusinya Mohd Nazri Abdul Rahman berkata, sekiranya Nurul Izzah meletakkan jawatan, pengundi muda di kawasan itu bersedia untuk ‘menghukumnya’ jika diadakan pilihan raya kecil.
“Kami menyeru kepada Nurul Izzah dengan apa yang telah dibuat bersama dengan Jacel Kiram kalau dia berani, dia lepaskan jawatan wakil rakyat.
“Pengundi-pengundi muda di Lembah Pantai dah siap sedia untuk menghukum Nurul Izzah di Lembah Pantai. Jangan tunggu sampai lima tahun,” katanya pada sidang medianya di Apartment Abdullah Hukum pada Selasa.
Selain itu, Mohd Nazri juga turut mendakwa Naib Presiden PKR itu tidak pernah melakukan apa - apa perkara yang berbakti kepada kawasan terbabit sejak menjadi Ahli Parlimen.
“Nurul Izzah di Lembah Pantai memang gagal jaga kebajikan di Lembah Pantai. Dia lebih tumpukan kepada kawasan di luar. Apa yang kita dapat di luar sana mengetahui Nurul Izzah ini seorang yang tidak berbakti kepada Lembah Pantai.
“Nurul Izzah ini lebih hebat atau dimomokkan dengan media sosial seperti facebook, twitter, instagram dan sebagainya. Tetapi di Lembah Pantai bagi kami pengundi-pengundi muda ini, dia dalam seminggu memang tidak ada dalam Lembah Pantai,” dakwanya.
Tambahnya, pihaknya akan berterusan mendesak Ahli Parlimen Lembah Pantai itu agar melepaskan jawatannya dengan memasang kain rentang di sekitar kawasan Parlimen terbabit.

Secara kesimpulannya, memang patut pun Si Nurul Izzah tu melepaskan jawatan dia sebagai Ahli Parlimen kerana tindakan yang dilakukan jelas membelakangi keselamatan Negara.

Lagi pun, Si Nurul Izzah tu memang Tak Layak jadi Ahli Parlimen. Dia menang dalam Pilihan Raya Umum hari tu pun sebab dia pandai Menabur Fitnah terhadap orang lain. Bukannya sebab dia dapat sokongan atau pun menjaga kebajikan rakyat dikawasan dia!!!
Categories: ,

0 comments:

Catat Ulasan

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

Ruangan Komen ini terpaksa dimoderatekan kerana terdapat komen yang tidak berkaitan seperti 'Perkhidmatan Ghaib' yang ditawarkan oleh mereka yang cuba mengambil kesempatan.

Pembaca boleh meninggalkan komen asalkan ianya tidak melanggar Akta SKMM. Namun perlu diingatkan, sebarang komen yang ditinggalkan adalah tanggungjawab pembaca sendiri dan ianya tidak ada kaitan dengan admin blog ini.

Sekian, Terima Kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping