Rabu, Disember 02, 2015

Aduhai!!! Pelik betul tengok Si Sam Ketot ni. Ingatkan setakat badan dia je yang pendek. Rupanya akal dia pun sama pendek dengan badan dia je. Mudah sangat dia meroyan tak tentu arah.

Jika sebelum ini, kita dah dedahkan keluhan yang diluahkan oleh PKR Cabang Sepang yang mendakwa wujudnya 'Perwakilan Hantu' sewaktu Kongres parti itu yang diadakan baru - baru ini.

(Artikel Berkaitan: Perwakilan Hantu Sertai Pesta Buih PKR???)

Sehubungan dengan itu, maka satu laporan telah pun dibuat kepada pihak RoS bagi menjalankan siasatan terhadap dakwaan yang dibangkitkan oleh Pengerusi Tetap PKR Cabang tersebut.

Dek kerana TAKUT kemaluan mereka terdedah, Si Sam Ketot ni tak pasal - pasal je meroyan tak tentu arah macam orang hilang akal dan menuduh mereka yang terlibat berniat jahat.
KUALA LUMPUR - Naib Presiden PKR, Shamsul Iskandar Mat Akin mendakwa Cabang PKR Sepang berniat jahat apabila membuat laporan kepada Jabatan Pendaftar Pertubuhan (ROS) mendakwa Kongres Nasional PKR baru-baru ini tidak sah.

Menurutnya, cabang tersebut sepatutnya merujuk perkara itu kepada pucuk pimpinan sebelum membuat aduan kepada ROS.


“Kalau itu cubaan jahat, mereka akan dikenakan dengan tindakan tegas sebab banyak saluran yang sepatutnya boleh digunakan,” katanya di lobi Parlimen, hari ini.
Heh! Nampak sangat yang Si Sam Ketot tu ada benda yang nak disembunyikan. Kalau tidak, kenapa pulak dia awal - awal lagi dah mula melatah dan membuat dakwaan yang bukan - bukan?

Belum siasat, Si Sam Ketot tu dah sibuk buat ugitan nak ambik tindakan terhadap pihak yang mendedahkan perkara tersebut kepada RoS. Ke mana hilangnya dasar Keadilan yang diperjuangkan?

Kalau betul PKR sebuah parti yang mementingkan Keadilan dan Amanah dalam menjalankan tugas mereka, kenapa pulak Si Sam Ketot tu nak membuat tuduhan sedemikian?

Sepatutnya, jika benar dakwaan yang dibuat itu tidak memberi sebarang kesan kepada parti, maka Si Sam ketot tu perlu menyokong tindakan RoS untuk menjalankan siasatan. Bukannya dia meroyan tak tentu arah macam orang hilang akal!!!
Categories: ,

0 comments:

Catat Ulasan

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

SH mohon maaf kerana terpaksa me'moderate'kan ruangan komen ini kerana ada komen datang dari sumber yang tidak dapat dikenal pasti.

Komen la banyak mana yang korang nak komen. Bagi la pandangan korang mengenai isu yang dibangkitkan. Insya Allah SH akan approve semuanya. KECUALI yang jelas melanggar Akta SKMM.

Sekian, terima kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping