Jumaat, Disember 04, 2015

Alahai!!! Kesian jugak tengok Si Tokong DAPigs ni. Hidup - hidup dia kena main dengan puak - puak PAS tu. Dulu, dia yang mempermainkan PAS dengan janji KONONnya nak masuk Islam.

Sekarang giliran Si Tokong DAPigs tu pulak yang dipermainkan secara terang - terangan. Perkara itu berlaku apabila beberapa orang ahli yang baru masuk parti tu bertindak menyertai semula PAS.

Pendedahan yang dilaporkan melalui blog Generasi Pejuang Bangsa menyatakan tindakan pemuda itu jelas memalukan Si Tokong DAPigs tu selaku pemimpin terbesar dalam Pakatan.
"Tidak sampai seminggu ahli-ahli PAS Kawasan Kepala Batas menyertai DAP, 4 daripada mereka kembali 'u-turn' menyertai PAS semua.

"Borang keahlian DAP pun tidak sempat diproses oleh Ibupejabat DAP disebabkan oleh bekas Setiausaha Organisasi DAP telah meletak jawatan sebelum Konvensyen DAP Negeri disebabkan tekanan yang diberikan oleh Lim Guan Eng. 
"Tidak pasti sama ada ahli-ahli PAS ini panas berada di dalam parti cauvinis Cina ini atau ganjaran syurga yang ditawarkan kembali oleh parti PAS, namun komponen Barisan Nasional tidak wajar mengikut jejak langkah PAS menerima kembali ahli-ahli mereka yang belot menyertai parti pembangkang terutamanya DAP." - lapor blog tersebut.
Dah macam 'Touch N Go' dah DAPigs tu dibuatnya. Parti Ultrachauvanist tu hanya sekadar dijadikan tempat untuk untuk diorang 'berak dan kencing' je. Kemudian, taik suruh Si Tokong DAPigs tu cuci.

Apa yang pasti, pendedahan itu membuktikan Si Tokong DAPigs tu telah hilang kemaluan dia apabila menerima tamparan sedemikan. Sekali gus ianya membuktikan bahawa DAPigs bukannya sebuah parti yang berkaliber. Hanya setakat macam 'Pelacur' yang boleh di 'Pakai Buang' je!!!
Categories: ,

0 comments:

Catat Ulasan

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

Ruangan Komen ini terpaksa dimoderatekan kerana terdapat komen yang tidak berkaitan seperti 'Perkhidmatan Ghaib' yang ditawarkan oleh mereka yang cuba mengambil kesempatan.

Pembaca boleh meninggalkan komen asalkan ianya tidak melanggar Akta SKMM. Namun perlu diingatkan, sebarang komen yang ditinggalkan adalah tanggungjawab pembaca sendiri dan ianya tidak ada kaitan dengan admin blog ini.

Sekian, Terima Kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping