Sabtu, Januari 23, 2016

Huh! Serabut betul. Lari jap la dari cerita pasal Politik. Tapi, kalau baca cerita pasal Mak Janda Hot ni pun lebih kurang sama juga serabutnya. Macam - macam spekulasi yang orang buat.

Baru - baru ni, kita dah baca berita mengenai perceraian diantara pelakon wanita ni dengan suaminya yang telah dilafazkan di Mahkamah Tinggi Syariah Wilayah Persekutuan Kuala Lumpur.

Tapi rupa - rupanya, cerita pasal keretakan rumah tangga pasangan itu sudah mula dihidu oleh pihak media sejak bulan Disember tahun 2015 lagi. Dan katanya ada melibatkan pihak ketiga.
PETALING JAYA: Harapkan panas hingga ke petang, rupanya hujan di tengah hari. Itulah rumusan yang boleh dibuat terhadap situasi rumah tangga aktres Fasha Sandha dan Rizal Ashram Ramli yang kini semakin retak. 
Sumber sahih yang memaklumkan berita itu kepada mStar Online berkata, Fasha atau nama sebenarnya Nur Fasha Sandha Hassan, 31, dipercayai telah mengunjungi sebuah pejabat agama Islam baru-baru ini.

Tambah sumber itu, keretakan rumah tangga Fasha dan Rizal atau lebih dikenali sebagai Jejai, 39, disebabkan campur tangan pihak ketiga yang dipercayai melibatkan ahli keluarga Jejai sendiri.
Heh! Itu alasan biasa la kan bila berlaku perceraian ni. Mesti ada yang kata ianya melibatkan pihak ketiga, walaupun ada kalanya yang sering menjadi punca tu adalah diri sendiri.

Yang lebih malangnya ialah apabila kes perceraian pelakon tu kini mula menjadi troll di laman media sosial, terutama dalam 'Group Whatsapp'. Kiranya, masih ramai yang sudi jadi pengganti.
Sama ada berani atau tidak je la mereka yang berhajat tu. Cuma kita doakan yang terbaik bagi mereka yang terlibat. Tapi sebelum tu, korang dah baca ke cerita pasal Mak Janda Kemaruk dilamun cinta semalam? Kalau belum, klik kat sini. Jangan kata kita tak payung pulak!!!
Categories:

3 ulasan:

  1. tak habis2 lagi mat rempit ni...udah2 le tu...dah tua dah....

    BalasPadam
    Balasan
    1. TUA BUKAN SEBARANG TUA,KELAPA TUA BANYAK SANTAN,PEKAT LAGI.

      Padam
  2. apo berito sampah mcm ni pun nak tulis ko..

    BalasPadam

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

SH mohon maaf kerana terpaksa me'moderate'kan ruangan komen ini kerana ada komen datang dari sumber yang tidak dapat dikenal pasti.

Komen la banyak mana yang korang nak komen. Bagi la pandangan korang mengenai isu yang dibangkitkan. Insya Allah SH akan approve semuanya. KECUALI yang jelas melanggar Akta SKMM.

Sekian, terima kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping