Sabtu, Januari 23, 2016

Heh! Nampak gayanya dendam kesumat puak - puak Chauvanist Ultra Kiasu Kafir Harbi DAPigs ni terhadap PAS masih lagi tak padam - padam. Bahkan ianya terus membara dalam hati mereka.

Habis semua benda yang dibuat oleh puak - puak PAS tu hanya menimbul kebencian dari kalangan puak - puak DAPigs tu. Walaupun apa yang diperkatakan itu adalah satu Kebenaran.

Tapi, itu pun puak - puak DAPigs tu nafikan dengan alasan - alasan Longkang bagi mencetus persepsi perkauman dikalangan rakyat. Realitinya, diorang yang lebih Rasis dari orang lain.

Misal contohnya dalam isu yang dibangkitkan oleh Hadi Awang baru - baru ni berhubung isu TPPA yang menyebut, DAPigs menyokong cadangan TPPA itu secara diam - diam kerana menguntungkan mereka.

Kata Hadi Awang, puak - puak Chauvanist Ultra Kiasu tu hanya bermain 'Wayang' depan orang ramai sedangkan hakikatnya perjanjian TPPA tu memenuhi agenda sulit subversif mereka.

Tambah Presiden PAS tu lagi, pandangan itu diberikan berdasarkan kepada hakikat bahawa ekonomi di Malaysia ini secara majoritinya dikuasai oleh kaum Cina, bangsa Majoriti dalam DAPigs.

Jadi, adakah fakta itu salah? Wajarkan DAPigs anggap ianya sebagai satu tindakan Rasis sekiranya kita menceritakan tentang kebenaran? Takkan se-JUMUD itu pemikiran puak - puak DAPigs ni?

Kita tengok apa yang berlaku di Pahang ni pun cukup la. Takde sorang pun pemimpin dikalangan puak - puak DAPigs tu yang bersuara mengenai isu perlombongan Bauksit di Kuantan.

Sebaliknya, mereka yang dulu pernah Menyalak dan Melolong nak bakar kilang Lynas tu pun dah hilang entah ke mana. Mana perginya Wong Tak, calon DAPigs di Bentong tu dulu?

Kenapa sekarang dia hanya berdiam diri? Adakah sebelum ini Si Wong Tak tu hanya menyalak macam Anjing Lapar hanya semata - mata kerana dia nak menjadi calon dalam Pilihan Raya je?

Terbukti, pemimpin DAPigs macam Si Wong Tak tu hanya sekadar MENIPU rakyat dengan menjaja diri dia sebagai "Hero" yang memperjuangkan isu rakyat. Walhal, dia hanya sekadar berjuang demi menjaga kepentingan Politik Peribadi dia sendiri je!!!
Categories: ,

2 ulasan:

  1. niaga...hdis mursal..9/10 sumber darinya.sejarah nabi..bertani..berternak..angkut2 barangan jauh kesana sini..halalkan rampasanperang..tahanan mengajar..wajib zakat dsb tu ada kaitan daa .apa nak takut tppa selama ni islam tak pun menjauhi atau pandang serong bab2 menaiktaraf bidang ni.kerajaan ok apa menyinsing baju kat tangan demi kemakmoran rakyat.tapi dap memang hati busuk saperti yg pas dedah he he ...lu asa untung kita sama angkat ini negara la.
    ph dan pas pun entah apa2lah..tak optimis.asyik2 nak fikir buruk sangka tak abis.
    selalunya gitulah koje syaitan.angkat diri tunjuk pandai je tapi tak reti apa2pon.riak je 24 jam walhal ciput je ngan sumbangan untuk jadi orang berguna! ho ho

    tppa selamat maju jaya.klu menyampah aq lagi menyampah kat hang!

    BalasPadam
  2. Kita DAP akan sokong tppa, awak aji hadi taik khucing , dari dulu sampai sekarang dan sela lamanya. Yong pon tak tak suka situa cair ni

    BalasPadam

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

SH mohon maaf kerana terpaksa me'moderate'kan ruangan komen ini kerana ada komen datang dari sumber yang tidak dapat dikenal pasti.

Komen la banyak mana yang korang nak komen. Bagi la pandangan korang mengenai isu yang dibangkitkan. Insya Allah SH akan approve semuanya. KECUALI yang jelas melanggar Akta SKMM.

Sekian, terima kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping