Ahad, Januari 17, 2016

Mana ada orang dalam dunia ni yang boleh tahan kalau hari - hari asyik diorang je yang kena! Letih juga weh bila asyik - asyik diorang je yang dipaksa mencuci taik yang ditinggalkan oleh orang lain. 

Mungkin disebabkan kerana mereka dah bosan di'Rogol' secara bergilir - gilir oleh pemimpin atasan yang tak reti nak buat kerja menyebabkan mereka ambik tindakan sedemikian.

Dalam satu majlis khas, kumpulan yang kecewa tersebut telah membacakan ikrar menentang DAPig, menggunting serta mematahkan kad keanggotaan dan baju DAP masing-masing sebagai simbolik mereka sudah tidak bersama parti berkenaan. 

DAPigs Cawangan Pantai Sepang Putra, di sini dibubarkan selepas kesemua 25 anggota cawangan itu mengisytiharkan keluar parti hari ini.

Bekas setiausaha cawangan terbabit, N Thanaletchumi berkata keputusan itu dibuat selepas semua anggota cawangan tersebut hilang kepercayaan kepada parti ekoran kegagalan kepimpinan tertinggi memberikan perkhidmatan terbaik kepada masyarakat.
"Kami anggota DAP cawangan Pantai Sepang Putra sebulat suara mengisytiharkan keluar parti berkuat kuasa hari ini," katanya pada sidang media di sini.
Beliau mendakwa, pemimpin DAPigs hanya datang bertemu mereka ketika memerlukan sokongan pada pilihan raya umum dan semasa pemilihan parti. Menurut Thanaletchumi beliau sudah menghantar surat mengisytiharkan keluar DAPigs kepada Pendaftar Pertubuhan (ROS), semalam.

Beliau kemudiannya mengetuai bekas anggota parti itu menyertai Parti Alternatif Rakyat (PAP), sebuah parti serpihan DAP dengan menyerahkan borang keahlian kepada Setiausaha Agung parti, David Dass.

Itu membuktikan yang puak - puak DAPigs ni takde la bagus sangat pun. Nak menjaga ahli sendiri pun diorang tak mampu, inikan pulak diorang ada hati nak menjaga rakyat. Kalau setakat jaga kepentingan Politik Peribadi diorang sendiri je, boleh la!!!
Categories: ,

0 comments:

Catat Ulasan

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

SH mohon maaf kerana terpaksa me'moderate'kan ruangan komen ini kerana ada komen datang dari sumber yang tidak dapat dikenal pasti.

Komen la banyak mana yang korang nak komen. Bagi la pandangan korang mengenai isu yang dibangkitkan. Insya Allah SH akan approve semuanya. KECUALI yang jelas melanggar Akta SKMM.

Sekian, terima kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping