Sabtu, Januari 16, 2016

Hanya orang BODOH je yang suka kena tipu berkali - kali ni!!!
Hehehe!!! Inilah masalahnya bila nak sangat mengamalkan "Perkahwinan Songsang" dengan orang yang mengamalkan Politik Songsang. Penyudahnya, diorang jugak yang hidup merana.

Nak salahkan sapa dalam keadaan macam ni? Nak salahkan "Madu" yang selama ini hanya sekadar nak menjaga kepentingan Politik Peribadi mereka sendiri? Nak salahkan "Pasangan" yang suka "Main Belakang".

Atau nak salahkan jiran yang sebelum ini datang menghulurkan tangan nak membantu yang kemudiannya diludah oleh sesetengah pemimpin dari kalangan mereka dengan sindiran sarkastik?

Salahkan diri sendiri dulu la. Diri sendiri tu yang Gelojoh sangat tak tentu arah siapa yang suruh? Diorang yang tak dapat nak kawal Nafsu tak menentu. Jadi tak payah la nak salahkan orang lain pulak.

Sejak dari dulu lagi orang dah bagi amaran, jangan percaya pada puak - puak PKR dan DAPigs ni. Diorang ada agenda mereka yang tersembunyi dan sengaja tidak didedahkan kepada umum.

Tapi puak - puak PAS ni tak nak percaya. Sebaliknya, diorang lambung PKR dan DAPigs tu terlalu tinggi sampai tahap ada yang menganggap mereka tu sama dengan Nabi atau Khalifah.

Sekarang, bila dah kena "Tikam Belakang" secara depan - depan pun, PAS masih lagi nak mengharapkan 'Kasih Sayang' dan perhatian dari PKR. Kan nampak sangat bodohnya puak - puak PAS tu?

Bangkai dah ada depan mata, takkan diorang masih tak nampak lagi? Berapa banyak kali PAS dikhianati oleh puak - puak PKR tu secara terang - terangan? Itu pun PAS masih nak membutakan diri?

Pun PAS masih lagi nak keluarkan kenyataan mengharapkan PKR menerima amaran yang mereka berikan itu sebagai satu perkara yang serius dan perlu dipandang berat? Usah mimpi la!!! Kalau dah diri sendiri tu mudah diperbodohkan, jangan nak salahkan orang lain!!!
PUTRAJAYA - Pas tidak teragak-agak memutuskan kerjasama politik dengan PKR sekiranya parti pelbagai kaum itu mengikut jejak langkah DAP.

Ketua Penerangan Dewan Ulamak Pas, Datuk Dr Mohd Khairuddin Aman Razali berkata, Pas tidak akan membiarkan rakan tahaluf siyasinya melakukan sabotaj bersama musuhnya di kawasan Pas.

"Prinsip Pas tidak bekerjasama dengan pengkhianat, walaupun PKR ada perjanjian dengan Amanah dan DAP, namun kita kena tengok dari semasa ke semasa.


"(Tindakan) PKR meraikan program Amanah menyerang kawasan Pas seolah-olah sabotaj kepada Pas. Kita tak boleh berkawan dengan orang yang berkawan dengan musuh kita," katanya pada sidang media selepas Konvensyen Usahawan Haraki, di sini, hari ini.
Categories: , ,

0 comments:

Catat Ulasan

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

SH mohon maaf kerana terpaksa me'moderate'kan ruangan komen ini kerana ada komen datang dari sumber yang tidak dapat dikenal pasti.

Komen la banyak mana yang korang nak komen. Bagi la pandangan korang mengenai isu yang dibangkitkan. Insya Allah SH akan approve semuanya. KECUALI yang jelas melanggar Akta SKMM.

Sekian, terima kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping