Ahad, Februari 07, 2016

Wah!!! Ini kira berita ajaib ni. Ingatkan papan iklan Si Ketua Penipu tu je yang ada belajar ilmu 'Ghaib' ni. Rupanya, pengundi pun ada jugak yang belajar Ilmu Menghilangkan Diri ni ye?

Heran jugak. Ke mana pulak hilangnya 800 orang pengundi berbangsa Cina dari DUN Cheka tu? Ke mana pulak diorang pergi? Takkan diorang boleh hilang begitu sahaja tanpa dikesan?

Sebagai rekod, Dewan Undangan Cheka (N.04) adalah merupakan salah satu DUN dibawah Negeri Pahang dan kini ianya disandang oleh Dato Fong Koong Fue (BN) yang mewakili parti MCA.

Dalam Pilihan Raya Umum yang lalu, Dato' Fong berjaya mengekalkan kerusi DUN Cheka menentang calon dari PKR, dengan jumah majoriti sebanyak 1,280 daripada 11, 920 orang pengundi.

Persoalannya, ke mana hilangnya pengundi di DUN Cheka seramai 800 orang tu? Jumlah yang diperolehi itu adalah hasil dari semakan yang dibuat oleh Biro Keahlian dan Daftar Pemilih.

Dari beberapa sumber yang diperolehi, ada yang kata pengundi - pengundi tersebut telah 'Dipindahkan' ke Bentong memandangkan 3 DUN di Bentong sekarang dikuasai oleh DAPigs. 

Ada kemungkinan besar pemindahan pengundi dari DUN Cheka tu dibuat oleh puak - puak DAPigs yang sebelum ini juga dikesan sedang giat menjalankan pendaftaran pengundi - pengundi baru.

Bahkan sebelum Piluhan Raya Umum yang lepas, puak - puak DAPigs ni juga turut dilaporkan telah memindahkan sejumlah besar pengundi dari luar bagi memastikan kemenangan mereka.

Jadi, tak mustahil sekiranya 800 orang pengundi dari DUN Cheka tu telah di'hilang'kan ke Bentong oleh puak - puak DAPigs. Lagi pun, dalam Politik hari ini, macam - macam benda boleh buat. Orang yang mati pun boleh dah 'Mati' pun boleh 'Hidup' semula!!!
Categories:

3 ulasan:

  1. Ketika bangsa cina , sebut DAP ! berkerja keras siang malam tanpa istilah berhenti , berkempen dengan segala cara dan taktik, demi mamastikan kemenangan bangsa merek apada PRU akan datang, bangsa melayu , sebut UMNO ! buat apa ? masih lagi bercakaran merebut kedudukan pangkat dan gelaran, masih lena diulit mimpi dan angan2 ,

    sesuatu mesti dilakukan, buatlah cara apa pun, tidakpayah terlalu jujur daam permainan hidup mati negara bangsa , persetan dengan kritikan, persetan dengan tohmahan, kita sudah terlalu lama dipaksa jujur sedangkan mereka terus terusan dengan taktik komunisnya, melayu harus bertindak biadab dan kurang ajar , kerana kesopanan melayu tidak pernah pun dihargai oleh bangsa DAP ,

    ingat, kita kena guna taktik apa saja, biar menang berpalit arang dari kalah bermandi darah

    BalasPadam
  2. Saya setuju dengan tuan,buatlah apa saja asalkan hak melayu jangan sampai tergadai,bila perlu masukkan kedalam saja pengkhianat2 orang melayu.pekakkan telinga buat saja apa yang patut....

    BalasPadam
  3. org melayu dlm parti pan akan tolong dap...alahai ...mcm mana ni.

    BalasPadam

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

SH mohon maaf kerana terpaksa me'moderate'kan ruangan komen ini kerana ada komen datang dari sumber yang tidak dapat dikenal pasti.

Komen la banyak mana yang korang nak komen. Bagi la pandangan korang mengenai isu yang dibangkitkan. Insya Allah SH akan approve semuanya. KECUALI yang jelas melanggar Akta SKMM.

Sekian, terima kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping