Ahad, Februari 07, 2016

Kah! Kah! Kah! Ini lawak yang paling Legend yang dengar setakat ini. Punya hebat Si Rafizi tu tabur kencing dia mengenai isu Tabung Haji, rupanya ada juga selebriti yang terpengaruh.

Memang kelakar betul la bila selebiriti tu pun boleh percaya bulat - bulat dengan dakyah Songsang yang disebarkan oleh seorang Kaki Fitnah macam Si Rafizi tu. Memalukan sungguh!

Mungkin dek kerana terpengaruh dengan tuduhan liar yang dibuat oleh Si Rafizi tu untuk mengelirukan rakyat membuatkan penyanyi tersohor Malaysia, Datuk Siti Nurhaliza pun terjebak sama.

Dalam  status yang pernah dikeluarkan tahun lepas, Datuk Siti Nurhaliza turut berkongsi rasa tidak puas hatinya ekoran dakyah fitnah yang dilakukan Si Rafizi tu berkaitan Tabung Haji.

Dipercayai sekitar awal bulan Mei 2015 lalu, Siti Nurhaliza melalui akaun Twitter miliknya telah menimbulkan rasa syak wasangka para netizen dan pendeposit terhadap pengurusan TH.
“Sangat memalukan dengan apa yg terjadi dgn kes Tabung Haji..Ya Allah Lindungi kami ..” twit yang dipercayai dari Siti Nurhaliza melalui akaun Twitternya @CTNurhaliza11 . - seperti yang dilaporkan TV14
Malah tindakan Si Rafizi tu juga turut menyebabkan ramai pendeposit dari kalangan penyokong pembangkang bertindak menutup akaun dan mengosongkan simpanan yang mereka ada.

Kenyataan yang dibuat oleh Siti Nurhaliza itu dipercayai akibat dipengaruhi oleh serangan awal yang telah dilakukan oleh Si Rafizi yang mendakwa kononnya Tabung Haji akan muflis

Malah Si Rafizi tu mendakwa kononnya duit pendeposit Tabung Haji tu akan digunakan untuk membayar hutang 1MDB sehingga menyebabkan mereka tidak akan menerima Bonus Tahunan bagi tahun 2015.

Itulah bahananya bila terlalu percaya sangat dengan Si Kaki Fitnah macam Si Rafizi tu. Dah terbukti yang Si Rafizi tu hanya membuat dakwaan tanpa berlandaskan kepada bukti yang sahih. Memang dasar pemimpin PKR, Fitnah tu memang sebahagian dari hidup diorang!!!
Categories: ,

11 ulasan:

  1. Dah macam cacing kepanasan, aku tengok!
    KIHKIHKIHKIH...........SITI pun pindahkan duit!
    Mesti beratus ribu yang dipindahkan keluar niii.
    Tu yang mengelupur marah.
    Salah orang yang dimarah.
    Patutnya marahkan Jamil Khir yang bongok tu.
    Apasal dia dengna sombongnya buat announcement - TH tak keluarkan dividen. Kami keluarkan HIBAH - atau HADIAH. Suka hati kamilah nak bagi hadiah ke tak. Penyimpan tidak boleh mengharapkan apa-apa dari kami. Jadi, penyimpan pun puin dahkan wang masing-masing.
    Siapa nak simpan duit bawah bantal yang tak beri apa-apa manfaat.
    Kemungkinan dilesapkan oleh PENYAMUN TARBUS tu memang besar.
    HAHAHAHA........PADAN MUKA!!!!!!

    BalasPadam
    Balasan
    1. Bongok betul kau....
      Rafizi kata TH Kan muflis dan tak mampu bayar diveden 2015. Yg kata Jamil Khir pulak buat apa.
      Rafizi tu suka buat fitnah..
      . Itu la pokok citernya....

      Padam
    2. Siti ni bukan sekolah pun

      Padam
    3. Kesian CT ni nampak sangat tak cerdik.

      Padam
  2. Bodoh punye melayu!!!!!
    Bukannya nak siasat atau bertanya...terus tersedak bila dikencing!!!!!!
    Dpd yb kaki kencing hingga kpd penyanyi idola pon jadi meroyan.Malu sungguh dgn manusia yang kononnya beragama serta merasakan kedudukan mrk terbilaang tetapi dungu apabila membuat kenyataan.Mungkin sikap benci dan dendam yg keterlaluan hingga akal letak di bontot.Harap mrk cerminkan diri tu elok2...krn silap2 hari bulan akan menjadi idola taik di kalangan rakyat.

    BalasPadam
  3. YA ALLAH YA TUHAN KU LAKHANATKAN LAH SEMUA PENGKHIANAT YANG BERTANGUNG WAJAP DIATAS PENGURUSAN PENYELEWENGAN URUSAN TABUING HAJI INI.LAKHANTKANLAH MAK BAPAK PENGKHIANAT PENGKHIANAT TABUNG HAJI INI KERNA MENJADI DAN MELAHIRKAN PENGKHIANAT PENGKHIANAT INI.SEKIRA NYE MAK BAPAK PPENGKHIANAT TABUNG HAJI INI MASIH HIDUP LAKHANATKAN LAH YA ALLAH YA TUHAN KU TERHADAP MAK BAPAK PENGKHIANAT INI.YA ALLAH YA TUHAN KU KAU LAKHANATKANLLAH ANAK BINI PENGKHIANAT INI,ZURIAT PENGKHIANAT INI SERTA KETURUNAN PANGKHIANAT INI YA ALLAH YA TUHAN KU.PERBUATAN PENGKHIANATAN INI KUPENGKHIANAT KAMI TIDAK MAMPU MELAWAN NYE YA ALLAH YA TUHAN KAMI.TABUR KANLAH DOA KAMI YA ALLAH YA TUHAN .MUSNAH KANLAH PENGKHIANAT INI SEMUA.AMIN AMIN AMIN

    BalasPadam
    Balasan
    1. LAKNAT ALLAH ADALAH KPD ORNG YG SUKA BUAT FITNAH DAN TERMASUK ORG YG SEBARKAN FITNAH.
      ORG YG PERCAYA FITNAH TANPA SELIDIK TERKEBIH DAHULU ADALAH ORANG YG BONGGOK...
      AKU ULANG ORANG YG BONGGOK....

      Padam
    2. ape ler yg ko doakan org bgini rupe...kn LEBIH BAIK KO doakan diri ko jd CEO tabunghaji..
      ape ler punye mlayu ko ni..
      hidup ko mmg SUWEI mcm ni..
      LGE pn mnyampah nk bg ko LIMAU tahun ni..
      btul TAHUN MONYET ko ni..

      Padam
  4. Siti ni pukimak. Sama macam Rafizi. Berduet buat fitnah.

    BalasPadam
  5. Tanpa Nama 9.13 tu kenapa, dah gila ke apa? yang awak minta tuhan laknatkan mak bak, anak bini org tu apasal? Saya rasa awak ni sakit la, kesian betul saya tengok. Yang pengkhianat tu Rafizi, tak nampak ke? Adoiiii buta hati awak ni, kesian...kesian...

    BalasPadam
  6. lebih baik kita doakan agar Allah pelihara th drpd perkara yg tak baik krn di situ tersimpan wang umat Islam utk menunaikn hj. jika ada insan yg cuba merosakkan th pohonlah agar Allah memberi hidayah kpd insan tu agar dia tak snggup buat yg bukan2.

    BalasPadam

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

Ruangan Komen ini terpaksa dimoderatekan kerana terdapat komen yang tidak berkaitan seperti 'Perkhidmatan Ghaib' yang ditawarkan oleh mereka yang cuba mengambil kesempatan.

Pembaca boleh meninggalkan komen asalkan ianya tidak melanggar Akta SKMM. Namun perlu diingatkan, sebarang komen yang ditinggalkan adalah tanggungjawab pembaca sendiri dan ianya tidak ada kaitan dengan admin blog ini.

Sekian, Terima Kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping