Rabu, Februari 17, 2016

Heh! Ramai dikalangan pengguna dilaman media sosial masih lagi tertanya - tanya, kenapa Si Ahli Parlimen Pondan ni terus sibuk nak mempertikaikan isu berkaitan dengan Tabung Haji?

Bagi mereka, tindakan yang dilakukan oleh Si Ahli Parlimen Pondan itu bukan lagi dianggap sebagai satu pendedahan untuk menjaga kepentingan rakyat. Sebaliknya untuk menutup kemaluan dia sendiri.

Semuanya hanya kerana semata - mata akaun milik Si Ahli Parlimen Pondan yang mempunyai duit simpanan mencecah hampir sebanyak RM 500 RIBU didedahkan kepada umum.

Pendedahan itu membuatkan Si Ahli Parlimen Pondan tu hilang kemaluan sehingga menyebabkan dia meroyan macam orang hilang akal. Katanya, habis fail - fail dibaling ke dinding.

Mungkin Si Ahli Parlimen Pondan tu tak menyangka bahawa jumlah duit yang dia miliki dalam simpanan Tabung Haji itu boleh terdedah kepada umum. Dia ingat, dia sorang je yang boleh buat.

Maka sebab itu ramai yang berpendapat, kenyataan - kenyataan yang dibuat oleh Si Ahli Parlimen Pondan tu sejak akhir - akhirn ni hanya disebabkan dorongan untuk membalas dendam, bukan nak bangkitkan kebenaran.

Bagi mereka, sekiranya Si Ahli Parlimen Pondan tu benar - benar hilang kepercayaan terhadap Tabung Haji, kenapa dia masih lagi terus menyimpan duit dengan institusi kewangan Islam tu?

Menurut pandangan mereka, Si Ahli Parlimen Pondan tu sepatutnya menunjukkan tauladan kepada pengikut - pengikut Pakatan Haprak tu terlebih dahulu dan keluarkan semua duit dalam akaun simpanan dia dari Tabung Haji.

Perkara tersebut pernah dilakukan oleh pengikut - pengikut Pakatan Haprak tu akibat terlalu terpengaruh dengan dakyah pembohongan yang dijaja oleh Si Ahli Parlimen Pondan ni.

Tapi IRONIKnya, disebalik dakwaan dan tohmahan yang dilemparkan terhadap Tabung Haji, Si Ahli Parlimen Pondan tu masih juga tak mengambil tindakan sedemikian. Maka sebab itu kenyataan yang dia buat hanya sekadar dendam kesumat dia semata - mata!!!
Categories: ,

1 ulasan:

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

SH mohon maaf kerana terpaksa me'moderate'kan ruangan komen ini kerana ada komen datang dari sumber yang tidak dapat dikenal pasti.

Komen la banyak mana yang korang nak komen. Bagi la pandangan korang mengenai isu yang dibangkitkan. Insya Allah SH akan approve semuanya. KECUALI yang jelas melanggar Akta SKMM.

Sekian, terima kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping