Rabu, Februari 10, 2016

Hahaha!!! Nampak gayanya Si Mat Sabu tu tak puas hati lagi bila hasutan yang disebarkan oleh Pakatan Haprak tu agar membenci Kerajaan masih lagi tidak mendatangkan sebarang kesan kepada rakyat.

Kemuncak kepada rasa tak puas hati Si Mat Sabu tu boleh dilihat dalam ucapan yang disampaikan semalam apabila dia bertindak secara beremosi dan mencampakkan mikrofon ketika sedang berucap.

Dari ucapan yang dibuat oleh Si Mat Sabu tu memperlihatkan yang dia cukup kecewa kerana usaha mereka untuk menghasut rakyat selama hari ini masih tidak mendatangkan sebarang kesan.

Sebaliknya, Si Mat Sabu tu kata rakyat Malaysia ni masih BODOH dan Penakut kerana tidak mengikut jejak langkah yang dilakukan oleh rakyat di Filipina, Indonesia atau di Burma.
"Kami lemah kenapa kita tidak mengikut arus rakan-rakan kita di Filipina, Indonesia, Burma, kita ketinggalan kerana kita penakut. Ya paling lama kita berkumpul 24 jam di Kuala Lumpur tiga hari," katanya.
Hakikatnya, Transformasi yang dilakukan oleh rakyat di Negara - Negara yang disebut oleh Si Mat Sabu tu berdasarkan kepada Kebenaran. Bukannya bergantung kepada dakyah pembohongan.

Persoalannya, apa yang dilakukan oleh puak - puak Pakatan Haprak tu di Malaysia? Adakah mereka benar - benar ikhlas nak memperjuangkan hak rakyat ATAU sekadar berjuang untuk seorang Peliwat?

Berapa ramai dikalangan pemimpin - pemimpin Pakatan Haprak tu yang dah kantoi menabur fitnah terhadap pihak Kerajaan?  Itu yang Si Mat Sabu tu nak mendabik dada kata diorang ni pejuang rakyat?

Realitinya Si Mat Sabu tu perlu sedar. Pencacai Pakatan Haprak di Malaysia ni bukan macam dia yang dapat duit bantuan kewangan yang lumayan daripada puak - puak DAPigs tu setiap bulan.

Diorang perlu juga bekerja untuk sara anak bini dan keluarga. Nak mengharapkan pemimpin Pakatan Haprak tu bantu, jangan mimpi la sebab pemimpin tu sendiri pun dok sibuk fikirkan soal nak menjaga kepentingan Politik Peribadi diorang sendiri je!!!
Categories:

4 ulasan:

  1. semoga mat sabu sedar kelemahan dirinya yg perlu dibaiki sebelum nk jd pemimpin politik.

    BalasPadam
  2. Mat Bu ni backgroundnya kotor...mcmne nak jadi pemimpin..jahanamle bangsa kalau spesis ni dijulang jadi pemimpin..mintak simpang malaikat 44..kes khalwat tu pun terpaksa di padam sbb campur tgn org atasan...so mat bu..cermin diri duku ya bang..

    BalasPadam
  3. Dulu ko le yg gelar anuwar aljuburi. Skrg meroyan

    BalasPadam
  4. ayoh pin lagi pandai dari mat sabutoh ni

    BalasPadam

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

SH mohon maaf kerana terpaksa me'moderate'kan ruangan komen ini kerana ada komen datang dari sumber yang tidak dapat dikenal pasti.

Komen la banyak mana yang korang nak komen. Bagi la pandangan korang mengenai isu yang dibangkitkan. Insya Allah SH akan approve semuanya. KECUALI yang jelas melanggar Akta SKMM.

Sekian, terima kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping