Rabu, Februari 10, 2016

Himpunan 365 #BebasAnwar #BebasRakyat sempena genap setahun Si Peliwat tu di penjara malam tadi menyaksikan tiada seorang pun pemimpin PAS hadir memberikan sokongan.

Sebaliknya, sekurang-kurangnya 15 pemimpin politik pembangkang daripada PKR, DAP dan parti 'Kuali' menyampaikan ucapan secara bertali arus di depan pintu masuk penjara itu.

Jurucakap penganjur yang menggelar diri mereka "Pro98 Reformis Malaysia" berkata, mereka menjemput PAS bermesyuarat sejak 2 bulan lalu tetapi ianya lansung tidak diendahkan.
"Saya rasa terkilan kerana sepanjang perjalanan program daripada mesyuarat ke mesyuarat walaupun kami jemput tapi pimpinan PAS di semua peringkat tidak ada yang hadir dan kemuncaknya tidak ada seorang pun pada malam ini.
"Sedangkan, program malam ini acara rakyat untuk membebaskan ikon perjuangan rakyat bagi meneruskan agenda reformasi," kata pengerusi tetap PKR Sabak Bernam itu ketika ditemui selepas acara tamat pada 12 malam.
Bagaimanapun, ketidakhadiran pimpinan PAS tidak merencatkan mood sambutan acara. Bahu jalan di depan Penjara Sungai Buloh dipenuhi kereta sejak jam 8 malam lagi.

Mencuri perhatian ramai ialah ucapan Nurul Izzah yang cuba meniup semangat dan menggesa agar mereka tidak perlu bersedih dengan pemenjaraan Si Ketua Penipu tu yang dianggap sebagai 'Tahanan Politik'.
"Ingat pesanan saya, jangan sedih. Nak sedih buat apa? Bukan kita yang rasuah. Kitalah patriot yang sebenar," kata ahli Parlimen Lembah Pantai itu disambut tepukan gemuruh hadirin.
Begitulah Songsangnya perjuangan puak - puak Pakatan Haprak ni. Yang Si Peliwat tu dianggap sebagai Ikon perjuangan rakyat. Yang Si Kaki Fitnah tu pulak anggap diri dia sebagai 'Patriot'.

Punya la tak sedar dirinya puak - puak Pakatan Haprak ni. Jadi, tak pelik la kenapa PAS enggan turut serta dalam perhimpunan yang dianjurkan semalam sebab semuanya jenis manusia yang tak boleh terima hakikat belaka!!!
Categories:

4 ulasan:

  1. Dulu aku pemuja setia peliwat tua tu...
    Setelah aku hampir pengsan menonton video besinya menunggang chinadoll....aku rasa tertipu dgn sheikh songsang nie!!!
    Menguatkan lagi kebencian aku setelah dia langsung tiada inisiatif utk bersumpah laknat atas tuduhan meliwat jobor jantan.Asyik spin sana sini dgn fitnah dan konspirasi sehingga aku meluat.Kegagalan dia menjawab bgmana air maninya boleh berkampung dlm dubur mangsa liwatnya membuat aku rasa nak ludah muka peliwat tua nie.Sia-sia perjuangan menyucikan dia dpd segala 'fitnah' tetapi dia memang pemantat dan pendubor tegar.
    Wei...kata gaji sebagai punaisihat kerajadian selangor rm1 sbln...Kenapa purata tuntutan bulanan ko boleh rm200 ribu sebulan pula?????Tak ada pon pelabur yg ko bawa wahai peliwat tua....yg ko bawa adalah pendukung lgbt di negara tercinta ini!!!!!!

    BalasPadam
  2. baguslah klu pas dah sedar kesilapan dok ikut telunjuk anwar sblum ini. pas perlu bergerak ikut dasarnya bukan menggadai dasar utk kepentingan individu tertentu.

    BalasPadam
  3. Hanya manusia yg tiada OTAK saja yg sokong peliwat tua tu...anak dia yg janda tu..makanan harian dia adalah memfitnah..tengokle muka dia...tiada seri langsung...muka SIAL

    BalasPadam
  4. aku meme tak berkenan dengan tok ki ni sejak hari pertama beliau muncul dalam dunia politik.lamoooo dooooh

    BalasPadam

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

SH mohon maaf kerana terpaksa me'moderate'kan ruangan komen ini kerana ada komen datang dari sumber yang tidak dapat dikenal pasti.

Komen la banyak mana yang korang nak komen. Bagi la pandangan korang mengenai isu yang dibangkitkan. Insya Allah SH akan approve semuanya. KECUALI yang jelas melanggar Akta SKMM.

Sekian, terima kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping