Khamis, Februari 11, 2016

Hahaha!!! Terdesak sangat dah nampak gayanya puak - puak Pakatan Haprak ni apabila ada yang sanggup 'Membogelkan' diri sendiri didepan penyokong demi untuk mendapatkan sokongan.

Apa faedahnya dia nak buat tindakan sedemikian pun tak tau la. Mungkin dia mengharapkan sokongan simpati dapat diperolehi dengan persembahan aksi sedemikian gamaknya.

Dalam perhimpunan yang diadakan semalam, Si Nurul Izzah tu dikatakan telah mendedahkan 'Rahsia PKR' dihadapan para penyokongnya berkaitan dengan isu pertukaran MB Kedah.

Kata Si Nurul Izzah, semua wakil rakyat dari kalangan Pakatan Haprak, terutama 4 orang ADUN dari PKR telah menyatakan sokongan penuh mereka kepada bekas Menteri Besar Kedah sebelum ini.

Soalnya, apa faedahnya Si Nurul Izzah tu mendedahkan 'Rahsia' tersebut sedangkan ianya memang sudah diketahui oleh semua orang? Apa tujuan Si Nurul Izzah tu menyatakan perkara tersebut?

Adakah Si Nurul Izzah hanya sekadar berhasrat nak menunjukkan niat 'Murni' puak - puak PKR ni dalam konflik kepimpinan di Negeri Kedah dengan membantah tindakan yang telah dibuat?

Si Nurul Izzah tu tak sedar ke bahawa tindakan yang dia lakukan itu hanya sekadar mem-BODOH-kan diri sendiri apabila ada pihak yang melihat ianya sebagai satu tindakan 'RETORIK' semata - mata?

Jika sebelum ini, ramai wakil pemimpin dikalangan PKR tu menyelar tindakan yang telah dibuat bagi menggugurkan Bekas Menteri Besar Kedah tu dan mendakwa ianya tidak beretika.

Tapi hakikatnya, pemimpin PKR tu sendiri tak sedar bahawa tindakan mereka mendesak agar Si Khalid Ibrahim berundur dari jawatan Menteri Besar Selangor adalah lebih tidak beretika.

Bahkan, tindakan PKR melalui perlaksanaan agenda Langkah Kajang sebelum ini bukan sahaja dianggap sebagai satu 'Pengkhianatan' kepada rakyat. Malah ianya juga tidak Demokratik.

Jadi, tak usah la Si Nurul Izzah tu cuba nak tunjuk 'Baik' depan orang ramai. Realitinya, rakyat sendiri dapat menilai keikhlasan puak - puak Pakatan Haprak tu. Diorang hanya sekadar nak jadi Batu Api dan nak menangguk diair yang keruh je!!!
Categories: ,

5 ulasan:

  1. Klu bapak dia sendiri gagal menjawab punca mani dia terkandung dlm dubor mangsa liwat....nak harap nurul terus membela pesalah yg sah salah....GILA!!!!!
    Kenapa tak bela nasib bekas mb selangor yg dijatuhkan dgn langkah kejang tu???!!!!!
    Kepala jer bertudung tapi 'kemaluan' dia terdedah krn gagal jadi muslim yg baik....layak digelar munafik yg nyata!!!!!!
    Udah2 lah nurul....memalukan waris ko yg dh sedia dimalukan oleh bapak ko yg jadi pelakon video besi dan cuak bersumpah laknat.Klu aku...dah lama bermuhasabah diri dan menegur sikap bapak yg memalukan gelaran sheikh.Selagi ko membela bapak ko yg konon tak bersalah...selagi itulah nama ko dlm lobang taik!!!!!!
    Senang ko ke penjara...dan bagi bapak ko bersumpah laknat depan alQuran....klu dia cuak....memang sah beb!!!!!

    BalasPadam
  2. bogel la kalu nak kena jilat gak.

    BalasPadam
  3. Muka tembok yg hilang NUR..pura2 senyum padahal hati hitam dek kerana dendam..ibu dia sendiri tahu tabiat songsang papa kaki penipu dia...come on janda....face the reality...about your papa penggemar chinadol.

    BalasPadam
  4. izzah carilah suami baru yg briman...jd ibu yg penyayang dn selalulah berdoa agar Allah ampunkn sgala dosa yg bapak hang buat tu.

    BalasPadam
  5. lawa la dia ni, sejak jadi janda makin lawa pulak. serius ni...hehe

    BalasPadam

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

SH mohon maaf kerana terpaksa me'moderate'kan ruangan komen ini kerana ada komen datang dari sumber yang tidak dapat dikenal pasti.

Komen la banyak mana yang korang nak komen. Bagi la pandangan korang mengenai isu yang dibangkitkan. Insya Allah SH akan approve semuanya. KECUALI yang jelas melanggar Akta SKMM.

Sekian, terima kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping