Selasa, Februari 02, 2016

Haduyai!!! Kenapa la BONGOK sangat Si Chagubard ni ye? Berapa kali orang nak pesan, BODOH tu jangan tunjuk sangat. Kot ye pun dia terdesak, tapi kemaluan tu jangan tunjuk pada orang.

Tapi Si Chagubard ni degil, tak nak dengar cakap orang. Sekarang, takde sapa pun peduli dengan pendedahan yang dibuat. Mungkin itulah bahananya buat orang yang suka MENIPU.

Jika sebelum ini Si Chagubard tu tampil mempertikaikan mengenai pelbagai isu penyelewengan yang telah dilakukan oleh Rejim Pakatan Selangor pimpinan Si Azmin Ali tu.

Diantara isu yang dibangkitkan ialah berkaitan dengan penambah-baikkan pintu gerbang Selangor yang didakwa mencecah hampir RM 10 juta, urusan tender balak yang bernilai hampir sebanyak RM 16 juta dan isu pengurusan Darul Ehsan Invesment Group (DEIG) yang didakwa telah menyalah-gunakan Dana Rakyat yang bernilai sebanyak RM 30 billion.

Akibat sering kali tampil dalam laman media mendedahkan penyelewengan yang dilakukan oleh Rejim Pakatan Selangor pimpinan Si Azmin tu telah menyebabkan dia dipanggil Jawatankuasa Disiplin.

Tapi nampak gayanya, usaha untuk 'Mentup Mulut' Si Chagubard dengan cara itu masih lagi tidak memberi sebarang kesan apabila dia tampil mendedahkan satu lagi penyelewengan yang berlaku.

Apa kesudahannya nanti???
Kali ini ianya melibatkan isu berkaitan dengan projek membaik-pulih kubah Masjid Shah Alam yang dikatakan tidak masuk akal kerana menelan belanja sebanyak hampir RM 36 juta.

Persoalannya, masih tak serik - serik lagi ke Si Chagubard ni buat pendedahan yang melibatkan Si Azmin Ali tu? Takkan sehingga hari ini Si Chagubard tu masih tak sedar diri lagi?

Hakikatnya, Si Chagubard tu buat la pendedahan sebanyak mana sekali pun, takkan ada orang nak percaya. Terutama sekali dikalangan puak - puak Pentaksub dan Pengampu Pakatan Haprak tu.

Sebab bagi mereka, pemimpin Pakatan Haprak macam Si Azmin tu semuanya 'Maksum', 'Kebal' dari sebarang tindakan dan dianggap 'Suci'. Waima dia buat dosa besar mana pun, orang tak kisah.

Sedangkan seorang Peliwat pun diorang boleh terima untuk jadi pemimpin. Inikan pulak setakat Menteri Besar merembat duit rakyat. Lagi la diorang tak peduli. Jadi, tak payah la Si Chagubard tu nak jadi macam 'Anjing Menyalak Bukit' pulak!!!
Categories: ,

0 comments:

Catat Ulasan

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

SH mohon maaf kerana terpaksa me'moderate'kan ruangan komen ini kerana ada komen datang dari sumber yang tidak dapat dikenal pasti.

Komen la banyak mana yang korang nak komen. Bagi la pandangan korang mengenai isu yang dibangkitkan. Insya Allah SH akan approve semuanya. KECUALI yang jelas melanggar Akta SKMM.

Sekian, terima kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping