Selasa, Februari 02, 2016

Memang sah dia ni dah tak laku. Walaupun orang kata dia mempunyai penampilan yang menarik, tapi ternyata, rupa paras seseorang itu tidak memainkan peranan utama bagi individu tersebut.

Biarpun bagi sesetengah pihak, dia merupakan seorang yang ada nama, terkenal dikalangan mereka yang taksub dengan dia, tapi Populariti sedemikian juga tidak memberikan sebarang jaminan.

Bahkan kalau orang buat cerita pasal dia pun takde yang dapat sambutan. Mungkin sebab itu dia terpaksa meraih sokongan Simpati Murahan dari kalangan rakyat melalui Politik Jijik.

Jika sebelum ini, Si Husam tu kembali mengecam beberapa orang pemimpin PAS Pusat dengan mendakwa kononnya mereka menjadi punca perlaksanaan Hukum Hudud tidak mencapai kenyataan.

Apa yang menyedihkan, kecaman yang dibuat oleh Si Husam tu dilakukan diatas pentas ceramah Politik yang dianjurkan oleh parti musuh kepada PAS yang dianggap sebagai 'Pengkhianat'.

Si Husam tu menyebut beberapa nama individu tertentu dengan pelbagai dakwaan serta mendesak agar mereka meletakkan jawatan kerana GAGAL merealisasikan perlaksanaan Hukum Hudud.

Tapi, bagaimana pulak dengan diri dia sendiri? Adakah semua perancangan yang dicanang sebelum ini telah berjaya direalisasikan? ATAU, adakah ianya hanya tinggal 'Batu Nisan' semata - mata?

Apa jadi pada projek ternakan 'Kambing Janipari' yang telah dibentangkan sebelum ini? Sejauh mana perkembangan projek 'Keretapi Laju' yang menyambungkan seluruh Negeri Kelantan tu?

Sudahkah kutipan Dana Rakyat bagi membina Lebuh Raya Rakyat mencapai sasaran yang ditetapkan? Atau semua itu kini bukan lagi menjadi tanggungjawab Si Husam sedangkan dia yang bagi cadangan?

Apa yang jelas, kedudukan Si Husam tu kini hanya ibarat 'Kerakap Diatas Batu' semata - mata. Dia terpaksa bergantung harap kepada orang lain selain dari parti dia sendiri untuk terus kekal relevan dalam Politik. Tapi malangnya, itu pun takde orang ambik peduli!!!
Categories: ,

2 ulasan:

  1. HUSE,HUSE TOK GURU NIK AZIZ PUN KENA TIPU ATAH DARAT DENGE HUSE MUSE,INIKAN PULOK RAKYAT MARHAIN.

    BalasPadam
  2. si husamahadet dua nama terbaik untuk dikenang.mereka ni semasa berkerjaya memang hebat seperti orang hebat la.tetapi bila tak hebat dek kerana kantoi ngan perangai tikam2 orang sendiri he he panji2 pon leh tersungkur he he.apa leh nak kata ialah--->busuk hati ho ho.sedih lak tapi dah camtu jadi nak buatmacamana.
    apapun menjadi orang berguna pada manusia lain yang nak ok2 sewajarnya di tanah ini.. alhamdullillah trade mark anak malaysia je

    BalasPadam

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

SH mohon maaf kerana terpaksa me'moderate'kan ruangan komen ini kerana ada komen datang dari sumber yang tidak dapat dikenal pasti.

Komen la banyak mana yang korang nak komen. Bagi la pandangan korang mengenai isu yang dibangkitkan. Insya Allah SH akan approve semuanya. KECUALI yang jelas melanggar Akta SKMM.

Sekian, terima kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping