Rabu, Februari 24, 2016

Hahaha!!! Memang Haramjadah sungguh perangai puak - puak DAPigs ni rupanya ye. Dasar Kafir Harbi Ultra Chauvanist betul diorang ni. Sampai hati diorang biarkan parti 'Kuali' tu merempat.

Diorang yang dok hasut pemimpin - pemimpin parti 'Kuali' pimpinan Si Mat Sabu tu keluar dari PAS, sekarang diorang biarkan saja parti tu merempat tanpa sebarang peruntukan untuk bergerak.

Yang puak - puak DAPigs tu sedap la, dapat Dana 1.2 billio dari pihak Israel seperti mana yang didedahkan oleh Bekas Pegawai Khas Si Tokong DAPigs tu sebelum ini. Takkan itu pun diorang tak bantu?

Kalau ikut kata Si Mat Sabu dalam satu kenyataan yang dikeluarkan hari ini, dia mendakwa kononnya parti 'Kuali' yang dia pimpin pada ketika ini sedang menghadapi masalah kewangan.
“Kita akui berdepan dana kewangan dan sebab itu kita buat majlis makan, kutipan derma dan lain-lain sumber termasuk dari ahli parlimen dalam Amanah untuk menampung kos operasi ketika ini.
“Ada yang kata kita terima sumbangan berjuta dari DAP itu semua tak betul, kita akui berdepan sumber kewangan,” katanya kepada pemberita selepas menyampaikan taklimat di Wisma PAN Pahang di Taman Chengal di Temerloh, hari ini.
Tapi soalnya, boleh percaya ke cakap Si Mat Sabu tu? Kalau takde duit, macam mana pemimpin - pemimpin parti tu boleh bergerak keserata pelusuk Negara sampai ke Sabah dan Sarawak?

ATAU mungkin Si Mat Sabu tu setakat buat je kenyataan sedemikian untuk meraih sokongan Simpati Murahan dari kalangan rakyat. Rasanya, alasan itu yang lebih diterima akal.
Apa yang jelas, Si Mat Sabu tu sengaja keluarkan kenyataan tersebut supaya rakyat rasa kesian dan mengharapkan sumbangan dari orang ramai seperti yang biasa mereka lakukan sebelum ini.

Tapi, takkan parti 'Kuali' pimpinan Si Mat Sabu tu nak buat macam PAS, kutip duit guna karung plastik atau tin Milo? Jatuh la standard kalau dok ikut cara puak - puak PAS tu ye tak. Paling tidak mesti ada 'seketul dua' yang puak - puak DAPigs tu campak!!!
Categories:

2 ulasan:

  1. Jangan la masuk restoren mat labu, aji jumpa sami tai.lepas makan masuk kelambu

    BalasPadam
  2. payah nak percaya ketua pan ni...mcm2 hal dibuatnya.

    BalasPadam

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

SH mohon maaf kerana terpaksa me'moderate'kan ruangan komen ini kerana ada komen datang dari sumber yang tidak dapat dikenal pasti.

Komen la banyak mana yang korang nak komen. Bagi la pandangan korang mengenai isu yang dibangkitkan. Insya Allah SH akan approve semuanya. KECUALI yang jelas melanggar Akta SKMM.

Sekian, terima kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping