Jumaat, Februari 26, 2016

Alahai!!! Kesian pulak tengok Si Foziah ni. Kenapa la Kerajaan zalim sangat tak bagi dia turut hadir dalam mesyuarat tu? Takut sangat ke Kerajaan nak bagi Si Foziah ni datang dengar taklimat?

Dalam kenyataan yang dikeluarkan hari ini, Si Foziah tu mendakwa kononnya dia dimaklumkan bahawa pihak Kerajaan Negeri halang dia dari turut hadir dalam mesyuarat tu hari ini.

Walaupun sebelum ini Menteri dah jemput dia serta ADUN Pakatan yang berkaitan, tapi Si Foziah ni kata ada orang maklum pada dia kononnya pihak Kerajaan Negeri tak bagi dia datang.

Nampak sangat la Si Foziah tu cuba nak mengelirukan rakyat dengan mengeluarkan kenyataan tersebut. Kalau betul Kerajaan Negeri halang dia, kenapa baru hari ni diorang nak buat?

Kenapa tidak sewaktu sesi demonstrasi penggunaan Adherex 120 tu sebelum ini? Kenapa masa dia nak hantar memorandum kepada MB Pahang tempoh hari, dia boleh selamba je datang?

Sebaliknya, masa sesi demonstrasi tu siap ada taklimat terbuka lagi. Tapi Si Foziah tu pulak yang awal - awal dah cabut lari. Lepas tu, dok buat dakwaan yang bukan - bukan dalam laman media sosial.

Yang paling herannya, sejak bila pulak Si Foziah tu pandai 'Tunggu Jemputan' baru dia nak datang? Bukan ke selama hari ini dia suka datang main redah je dengan alasan nak menjaga kepentingan rakyat (kononnya)?

Sejak bila pulak Si Foziah tu berubah jadi 'Baik' dan 'Alim' menunggu jemputan sedangkan sebelum ni boleh pulak dia suka - suka hati je datang ke majlis orang tanpa dijemput terlebih dahulu?

Dan hari ni pun takde bezanya. Dari laporan yang diterima, mesyuarat yang sepatutnya bermula jam 10 pagi tadi telah ditangguhkan selama setengah jam sebab nak menunggu dia datang.

Tapi dah setengah jam tunggu, jangan kata batang hidung, bayang - bayang Si Foziah tu pun tak nampak. Pun lagi dia nak kata yang dia dimaklumkan kononnya Kerajaan Negeri halang dia?

Itu membuktikan Si Foziah tu yang TAKUT. Kalau dia datang sekali pun, bukannya dia memberikan sebarang manfaat pun. Kalau setakat datang hanya semata - mata sebab nak putar belit isu dalam laman media sosial untuk mengelirukan rakyat, baik tak payah!!!
Categories: ,

0 comments:

Catat Ulasan

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

SH mohon maaf kerana terpaksa me'moderate'kan ruangan komen ini kerana ada komen datang dari sumber yang tidak dapat dikenal pasti.

Komen la banyak mana yang korang nak komen. Bagi la pandangan korang mengenai isu yang dibangkitkan. Insya Allah SH akan approve semuanya. KECUALI yang jelas melanggar Akta SKMM.

Sekian, terima kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping