Rabu, Februari 03, 2016

Hahaha!!! Ada yang merah mata, ada jugak yang panas punggung bila melihat gambar yang menjadi viral hari ini. Semuanya sebab diorang tak senang duduk melihat 'Kemesraan' PAS.

Jika sebelum ini, puak - puak Pakatan Haprak tu cuba nak mencari Publisiti Murahan dengan menjadikan isu pemberian bonus tahunan dari Lembaga Tabung Haji sebagai modal Politik.

Walaupun isu itu dibangkitkan oleh PAS, tapi PKR dan DAPigs pun nak tumpang sekaki jugak. Itu membuktikan yang puak - puak DAPigs dan PKR tu dah ketandusan idea untuk berpolitik.

Tinggal lagi, apa yang dilakukan oleh PAS ternyata 'Jauh Beza' dengan apa yang biasa dilakukan oleh puak - puak PKR dan DAPigs tu. Diorang tak mempertikaikan isu tu begitu sahaja.

Sebaliknya, PAS mengambil langkah yang lebih matang serta terbuka dan berjumpa terus dengan pihak Lembaga Tabung Haji bagi mendapatkan penjelasan terperinci mengenai isu tersebut.
Dalam kenyataan yang dikeluarkan hari ini, PAS sekali lagi menegaskan bahawa mereka berpuas hati dengan penjelasan yang diberikan oleh pihak Tabung Haji berhubung isu yang dibangkitkan.
"Alhamdulillah, pertemuan dan perbincangan dua hala selama lebih dua jam ini sangat bermanfaat dan pihak PAS sungguh menghargai kesediaan Tabung Haji menerima kunjungan kami dan memberi penjelasan kepada rombongan.
Tinggi harapan PAS agar institusi ini benar - benar dikendalikan secara profesional dan telus sekaligus menjaga kepentingan seluruh pendeposit yang terdiri daripada umat Islam," jelas Timbalan Presiden PAS dalam satu kenyataan yang disiarkan hari ini.
Kiranya, takde la diorang buat macam DAPigs dan PKR yang hanya pandai menyalak tak tentu arah macam orang hilang akal. Macam la diorang je yang banyak buat simpan di Tabung Haji.

Kalau setakat pandai menyalak dan membuat tuduhan yang bukan - bukan demi untuk memancing sokongan Politik Longkang dari kalangan rakyat, baik tak payah. Rakyat pun tau, puak - puak DAPigs dan PKR tu hanya nak jaga kepentingan Politik Peribadi diorang sendiri je!!!
Categories: , , ,

7 ulasan:

  1. Kapiaq dapigs dan murtad pkr memang sial dan cilaka yang tak habis2 nak menyerang institusi2 yang berkait dengan Islam.

    BalasPadam
  2. Kepala taik kat sg buluh nun buat planning baik punya utk serang itu dan ini dgn tujuan "pecah dan perintah" anak2 Buah dia lah buat keja. Igt dia dok kat banglo sg Buloh tu dok diam2 je ke?

    BalasPadam
    Balasan
    1. Selagi tak jejak putra jaya...selagi tu bangsat cina dapigs dan bangsat melayu pendukung lgbt akan meroyan memecah belah dan menyerang institusi agama di malaysia..

      Padam
    2. Betul tu..

      Padam
  3. bukan takat DAPig.. PAN mat sabutoh pun akan kembang kecut perotnya.. GERAMm tgk.. aksi begini.. pantang tok pencacai DAP melihat ini semua..!

    BalasPadam
  4. Setuju benar tu.

    BalasPadam

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

SH mohon maaf kerana terpaksa me'moderate'kan ruangan komen ini kerana ada komen datang dari sumber yang tidak dapat dikenal pasti.

Komen la banyak mana yang korang nak komen. Bagi la pandangan korang mengenai isu yang dibangkitkan. Insya Allah SH akan approve semuanya. KECUALI yang jelas melanggar Akta SKMM.

Sekian, terima kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping