Khamis, Februari 04, 2016

Huh! Politik, Politik. Nampak gayanya, makin pening tengok Politik hari ni. Huru hara tak tentu arah dibuatnya. Macam - macam perkara yang berlaku. Lepas satu, satu timbul.

Dan zaman sekarang ni pulak, pantang bersuara sikit, ada saja tindakan yang diambil tanpa mengambil kira mana - mana pihak sekali pun. Yang peningnya, orang bawahan.

Padahal perkara ni bukannya baru. Sejak dari hari tu lagi orang dah bagitau. Jangan dipikul biawak hidup. Nanti yang susah bukan orang. Sebaliknya diri sendiri jugak yang dapat penyakit.

Sekarang baru la masing - masing sedar. Baru la semua nak ambik tindakan disebabkan kelantangan sesetengah pemimpin yang secara terbuka mempertikaikan parti sendiri.

Sebelum ni, semua buat tak nampak belaka. Semua main ambik mudah je tanpa memikirkan kesan yang akan berlaku dimasa akan datang. Hari tu, cakap orang tak nak dengar. Dasar degil tu la.

Hari ini, dek kerana bengkak kena kritik secara terbuka oleh pemimpin parti sendiri membuatkan PAS pun dah mula panas hati. Katanya, diorang nak ambik tindakan terhapa mereka yang terlibat.

Perkara itu dinyatakan sendiri oleh Naib Presiden PAS yang jelas dah muak dengan perangai kebudak - budakkan yang telah ditonjolkan oleh Si Husam Musa tu sebelum ini.

Dengan menggunakan pentas ceramah parti 'Periuk' pimpinan Si Mat Sabu yang juga dianggap musuh PAS, selamba badak je Si Husam tu mengkritik parti secara terbuka. Terutama tentang isu Hudud.

Sekarang kita tengok la sejauh mana PAS berani nak ambik tindakan tersebut. Apa jenis tindakan yang nak diambil? Tapi kalau setakat bercakap je buat mengabihkan air liur, baik tak payah. Kalau setakat bercakap ni, suruh budak tadika pun boleh!!!
Categories: ,

2 ulasan:

  1. Pantang siasat...kena ugut..transfer..dibersarakan..masuk lokap.

    BalasPadam
  2. SAPO BERANI USIK ANAK EMAS ARWAH TOK GUNDU NIK AJIH

    BalasPadam

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

SH mohon maaf kerana terpaksa me'moderate'kan ruangan komen ini kerana ada komen datang dari sumber yang tidak dapat dikenal pasti.

Komen la banyak mana yang korang nak komen. Bagi la pandangan korang mengenai isu yang dibangkitkan. Insya Allah SH akan approve semuanya. KECUALI yang jelas melanggar Akta SKMM.

Sekian, terima kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping