Isnin, Februari 01, 2016

Selain Mahfuz Bean, ini sorang lagi pemimpin yang boleh dikategorikan dalam golongan MUNAFIK atau yang suka bermuka - muka. Jenis orang macam ni memang tak boleh percaya lansung.

Apa yang jelas, Si Husam ni adalah dari kalangan pemimpin yang memang takde pendirian. Dia ni jenis manusia yang  sekadar tunduk ke mana arah yang ada kepentingan bagi diri dia sendiri.

Hakikatnya, Si Husam ni lansung tak layak nak digelar sebagai pemimpin sebab seorang pemimpin takkan buat perangai Haramjadah macam tu. Sebaliknya, seorang pemimpin ada Integriti.

Malangnya, Si Husam ni lebih mementingkan soal kedudukan Politik diri dia sendiri. Maka sebab itu dia sanggup jadi 'Pengkhianat' yang boleh dianggap sebagai 'Gunting Dalam Lipatan'.

Walaupun Si Husam ni wakil rakyat dari kalangan PAS, tapi jiwa dia dah takde semangat perjuangan parti tu. Dia lebih tunduk kepada nafsu yang dimiliki oleh puak - puak parti "Periuk" Mat Sabu.


Dan dek kerana sebab - sebab yang kita nyatakan diatas la yang membuatkan Si Husam tu tak henti - henti menyerang kepimpinan PAS sama ada diperingkat Pusat atau pun diperingkat Negeri.

Semuanya gara - gara dia tak dipilih menjadi Menteri Besar dan tewas dalam pemilihan parti baru - baru ni. Maka sebab tu jugak la Si Husam ni meroyan macam orang yang hilang akal.

Sekiranya Si Husam ni seorang pemimpin yang benar - benar mempunyai pendirian, ada maruah diri serta berintegriti, dia bukan sahaja tak buat perangai Haramjadah seperti yang ditonjolkan.

Bahkan Si Husam tu sudah pasti akan berjiwa besar dan meletakkan jawatan sebagai ADUN dan semua kedudukan yang disandang didalam parti. Tapi, dek kerana Si Husam ni sekadar nak jaga kepentingan Politik Peribadi diri dia sendiri, mati hidup semula pun dia takkan buat!!!
KOTA BHARU - Pemuda Pas Kelantan membuat serangan balas dengan menggesa bekas Naib Presiden Pas, Datuk Husam Musa meletak jawatan sebagai Adun Salor dan Yang Dipertua Pas Kubang Kerian.

Ketua Pemuda Pas Kelantan, Fadli Shaari berkata, Husam perlu meletak dua jawatan itu kerana tidak lagi membantu untuk mengukuh kerajaan dan parti.

"Hakikatnya desakan beliau agar Datuk Mohd Amar dan Datuk Takiyuddin meletak jawatan hanya untuk menarik perhatian orang ramai sahaja," katanya.


Fadli yang juga Ketua Penerangan Pas Pusat berkata, Husam sendiri sudah menyedari beliau bukan lagi relevan dalam arus politik semasa.
Categories: ,

1 ulasan:

  1. LETAK JAWATE GAK TAK BERASAP LA DAPOR KAYU,NAK MAKE GAPO

    BalasPadam

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

SH mohon maaf kerana terpaksa me'moderate'kan ruangan komen ini kerana ada komen datang dari sumber yang tidak dapat dikenal pasti.

Komen la banyak mana yang korang nak komen. Bagi la pandangan korang mengenai isu yang dibangkitkan. Insya Allah SH akan approve semuanya. KECUALI yang jelas melanggar Akta SKMM.

Sekian, terima kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping