Isnin, Februari 01, 2016

Haduyai!!! Kenapa la dalam dunia ni masih ada lagi orang yang suka buat kerja pandir macam ni ye? Dia jenis tak tau malu ke? Atau, adakah dia memang takde kemaluan lansung untuk ditutup?

Sanggup dia dengan sengaja menyelak kain yang dia pakai hanya semata - mata untuk tatapan umum? Kalau pompuan, takde la kita heran sangat. Ini lelaki! Eee... Yek! Nak muntah rasanya.

Dek kerana terlalu teruja sangat dengan hal orang lain, Si Mahfuz Bean hari ini ditemplak supaya menguruskan kemelut dihadapi partinya sendiri dan jangan ‘menjaga tepi kain’ parti lain.

Ketua Umno Bahagian Selayang, Datuk Abdul Syukur berkata, Ahli Parlimen Pokok Sena itu suka mencampuri urusan parti lain tetapi GAGAL menguruskan masalah dalam partinya sendiri.

Katanya, Mahfuz sepatutnya melihat kelemahan PAS dalam menguruskan kemelut dalaman sendiri terutama krisis membabitkan syarat Bai'ah talak tiga sehingga menyebabkan perpecahan.
"Saya kira Mahfuz Omar ini buat apa dia mencampur urusan parti lain, dia Mahfuz ni, dia sendiri pun tidak boleh selesaikan parti sendiri. PAS pun sudah jadi PAN Rakyat walaupun sudah sumpah bai'ah dan sebagainya," katanya kepada Antarapos ketika dihubungi tadi.
Beliau mengulas kenyataan Mahfuz berkaitan akuan bersumpah (SD) bagi mendesak supaya menggugurkan Menteri Besar Kedah dilakukan sebelum ini hanya sekadar setaraf 'kertas tandas'.

Syukur yang juga ADUN Kuang meminta supaya Mahfuz mencermin diri sendiri sebelum terus mengheret kemelut Menteri Besar Kedah sebagai peluru kepada pentadbiran Perdana Menteri.
"Dia sendiri boleh melihat parti dia sendiri, sumpah dan bai'ah sehingga talak tiga pun dilanggar oleh ahli parti mereka sendiri. Jadi untuk itu, saya menasihatkan supaya Mahfuz tidak mencampuri urusan parti Umno atau perkara yang termaktub di bawah Perlembagaan di bawah Perdana Menteri," katanya.
Pokok pangkalnya, Si Mahfuz Bean ni memang suka mempamerkan ke-BODOH-an diri dia sendiri depan orang ramai. Jadi, tak heran la kalau dia sengaja selak kain dia hanya semata - mata untuk meraih sokongan Simpati Murahan bertaraf Longkang!!!
Categories: ,

2 ulasan:

  1. nasib baik abang non duduk dalam...kalau mr bean selak...rabak...

    BalasPadam
    Balasan
    1. LUM TENTU ABE NONG BERSELERA

      Padam

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

SH mohon maaf kerana terpaksa me'moderate'kan ruangan komen ini kerana ada komen datang dari sumber yang tidak dapat dikenal pasti.

Komen la banyak mana yang korang nak komen. Bagi la pandangan korang mengenai isu yang dibangkitkan. Insya Allah SH akan approve semuanya. KECUALI yang jelas melanggar Akta SKMM.

Sekian, terima kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping