Sabtu, Februari 27, 2016

Hahaha!!! Mau kali ni berguling - guling Si Pudin tu bila dia mendapat tahu mengenai berita ni. Jangan sampai ada yang hilang akal sudah la. Nanti, hilang pulak pejuang 'Politik Baru'. Hehehe...

Jika semalam, beria - ia betul Si Pudin tu marah bila laman portal The Malaysian Insider telah ditutup oleh pihak SKMM. Seolah - olah macam esok dunia dah nak kiamat pulak dah gayanya.

Kononnya Si Pudin tu mendakwa, tindakan yang dilakukan oleh pihak SKMM tu adalah tidak wajar dan membuktikan Kerajaan bacul dengan Kebenaran serta 'Anti Kebebasan Media'.

Hakikatnya, Si Pudin tu lupa bahawa parti yang dia sertai pada ketika ini pun dok buat benda yang sama jugak. Menyekat 'Kebebasan Media' dengan mengambil tindakan undang - undang.

Tapi, nampak gayanya usaha Si Pudin tu membuktikan bahawa dia hanya seorang pemimpin yang mudah lupa. Maka sebab itu dia meroyan tak tentu arah macam 'Kucing Hilang Anak'.

Namun, dipihak Malaysian Insider, mereka cuba menggunakan laluan Alternatif dengan membuka 'Laman Cermin' atau dikenali sebagai 'Mirror Site' bagi mengatasi masalah yang dihadapi.

Malangnya, tindakan mereka itu ternyata GAGAL apabila ekses laman itu juga turut disekat. Malah usaha The Malaysian Insider mewujudkan laman blog dengan menggunakan 'Wordpress' pun tak berjaya.

Mana tidaknya. Yang diorang cerdik sangat pegi buat posting mengenai kewujudan laman alternatif tu didalam Facebook siapa suruh? Kan ke nampak sangat BODOHnya puak - puak TMI ni.
Apa ke BONGGOK sangat pergi bagitau orang kat mana dia sembunyi. Itu membuktikan bahawa strategi Politik Baru yang diamalkan oleh puak - puak TMI ni hanya sama taraf je dengan Politik Longkang!!! Kalau dah namanya PENIPU tu, PENIPU la jugak!!!
Categories: ,

0 comments:

Catat Ulasan

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

SH mohon maaf kerana terpaksa me'moderate'kan ruangan komen ini kerana ada komen datang dari sumber yang tidak dapat dikenal pasti.

Komen la banyak mana yang korang nak komen. Bagi la pandangan korang mengenai isu yang dibangkitkan. Insya Allah SH akan approve semuanya. KECUALI yang jelas melanggar Akta SKMM.

Sekian, terima kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping