Isnin, Februari 15, 2016

Hehehe!!! Tipikal sungguh pemikiran Mursyidul Am parti 'Kuali' pimpinan Si Mat Sabu ni. Ingatkan dia ni hebat sangat orangnya. Tapi rupa - rupanya, pemikiran dia tetap sama level dengan Mat Sabu.

Kalau sebelum ini, kita pun mengharapkan corak pemikiran yang dibawa oleh Mursyidul Am parti Kuali Si Mat Sabu tu lebih hebat dari orang lain. Tengok gayanya macam ada 'Wow Factor'.

Tapi malangnya, setiap kali dia bukak je mulut, rasa hormat kita kepada dia tu hilang. Harapan nak tengok perubahan dalam Politik dikalangan rakyat di Malaysia ni lenyap begitu sahaja.

Jadi, tak heran la bila ahli - ahli perwakilan PAS sewaktu Muktamar sebelum ini mengambil keputusan untuk menolak dia menjadi Presiden dan mengekalkan Hadi Awang pada jawatan tersebut.

Sebab kalau dipilih dia jadi Presiden pun, takde dia nak memberikan sebarang perubahan kepada pendekatan Politik. Inikan pulak dia nak memberi nafas baru kepada perjuangan Islam.

Sebaliknya, pemikiran dia kekal JUMUD seperti seorang pemimpin Politik Longkang yang bersepah - sepah dikalangan puak - puak Pakatan Haprak yang terus kekal tunduk kepada DAPigs.

Semalam, Mursyidul Am 'Kuali' ni menampilkan sifat Assobiyah yang cukup tebal bila cuba nak menyokong tindakan Si Mat Sabu tu membaling mikrofon ke dinding sewaktu semasa berucap.

Hari ini, dia cuba pulak menyelar tindakan PAS yang melabelkan pemimpin serta Pentaksub parti 'Kuali' pimpinan Si Mat Sabu tu sebagai 'Pengkhianat' dengan dakwaan PAS bukan sebuah agama.
“Keluar (Pas) sudah jadi pengkhianat, ini jadi masalah. Kita kena jawab sebab dari segi hukum bukan begitu. Kita bebas nak masuk parti mana pun. Perlembagaan Pas membenarkan," jelasnya.
Itu jawapan yang biasa diberikan oleh orang yang dah buat salah. Nampak sangat pemikiran Mursyidul Am parti "Kuali" ni sama taraf je dengan budak sekolah tadika yang baru pandai mengeja.

Kalau ikut definasi, orang yang membelakangi sesebuah perjuangan yang disertai selama hari ini, maka orang tu dianggap sebagai 'Pengkhianat'. Definasi dia pulak, Pengkhianat tu macam mana?

Yang lebih menghairankan kita, kenapa baru sekarang dia nak kata yang PAS tu bukan sebuah agama sedangkan selama hari ini, diorang jugak yang kata PAS itu Islam dan Islam tu PAS?

Orang bila dah buat salah, mana mungkin dia nak mengaku secara terbuka. Sedangkan Si Ketua Penipu tu KANTOI Meliwat pun dia tak mengaku. Inikan pulak orang yang MENGKHIANATI perjuangan parti sendiri. Sampai mati pun dia takkan mengaku!!!
Categories:

1 ulasan:

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

SH mohon maaf kerana terpaksa me'moderate'kan ruangan komen ini kerana ada komen datang dari sumber yang tidak dapat dikenal pasti.

Komen la banyak mana yang korang nak komen. Bagi la pandangan korang mengenai isu yang dibangkitkan. Insya Allah SH akan approve semuanya. KECUALI yang jelas melanggar Akta SKMM.

Sekian, terima kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping