Isnin, Februari 15, 2016

Mudah cerita, kalau kita taksub sangat dengan perangai Si Ketua Penipu ni, takut akhirnya nanti kita pulak yang menjadi mangsa kerakusan nafsu dia. Ramai dah yang kena sebelum ni.

Yang tinggal hari ni pun hanya sebab diorang mendahagakan kuasa. Maka sebab itu kita tengok wujudnya orang macam Si Rafizi dan Si Menteri Besar Cap Ayam tu. Diorang nak kuasa je.

Dan sebab itu jika kita tengok hari ini, soal bab Halal Haram dalam menjaja Fitnah yang bukan - bukan mula menjadi berleluasa dikalangan puak - puak Parti Keluarga Rosak tu sendiri.

Tabur fitnah pulak bukan setakat terhadap orang lain. Tapi sesama diorang sendiri pun sanggup. Semuanya sebab diorang ni dah mula 'Gila Kuasa' hasil didikan dari Si Ketua Penipu tu.

Punya la diorang ni Gila Kuasa sampai tahap nak menang Pilihan Raya pun sanggup juga diorang tabur fitnah terhadap calon parti lawan. Lepas tu, bila dah menang, diorang pura - pura tak bersalah.

Perkara yang sama jugak dinyatakan oleh Bekas Ketua Wanita PKR Pulau Pinang yang turut mengingatkan golongan muda supaya tidak mudah Taksub dengan perangai Si Ketua Penipu tu.
"Dia (Anwar) guna orang macam saya ini untuk dialah, macam tu juga (Datuk Seri Dr) Wan Azizah, keluarga mereka ni, saya nak beritahu, mereka guna kami untuk kepentingan diri mereka dan keluarga mereka, untuk simpati kami kepada mereka, untuk berjuang demi mereka," katanya.
Nah! Itu membuktikan bahawa kepimpinan puak - puak Pakatan Haprak ni memang tak boleh nak dipercayai lansung. Kerja diorang bukannya nak membantu membela nasib rakyat. Sebaliknya, berjuang demi menjadikan Si Ketua Penipu tu sorang je!!!
Categories: ,

1 ulasan:

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

SH mohon maaf kerana terpaksa me'moderate'kan ruangan komen ini kerana ada komen datang dari sumber yang tidak dapat dikenal pasti.

Komen la banyak mana yang korang nak komen. Bagi la pandangan korang mengenai isu yang dibangkitkan. Insya Allah SH akan approve semuanya. KECUALI yang jelas melanggar Akta SKMM.

Sekian, terima kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping