Ahad, Februari 07, 2016

Mungkin Si Nyonya Kok ni dah serik buat kerja pandir dan tak nak jadi macam Monyet. Maka sebab itu dia ambik keputusan untuk tidak lagi mem-BODOH-kan diri dia secara terbuka.

Mungkin Si Nyonya Kok tu dah insaf dan bertaubat dari perlakuan buruk yang ditonjolkan sebelum ini. Jadi sebab itu dia ambik keputusan untuk tidak mengulangi kerja pandir yang pernah dilakukan.

Selepas video kontroversi Tahun Baru Cina berbentuk sindiran 2 tahun lalu, Ahli Parlimen Seputeh tu hanya mengeluarkan klip video terbaru namun tidak menyelitkan sebarang sindiran.

Klip video yang berdurasi selama 19 saat yang disiarkan di laman Facebook miliknya, Si Ahli Parlimen  DAPigs Seputeh itu hanya menggesa rakyat untuk bersatu dalam memerangi kejahatan.
"Perpaduan adalah kekuatan. Bersatulah dalam memperjuangkan yang baik dan menentang kejahatan. Mari kita jadikan tahun Monyet ini yang baik untuk negara dan semua rakyat Malaysia," tulisnya di laman Facebook beserta dengan klip video tersebut.
Dalam video itu, Kok disertai ahli pasukannya yang berpakaian tradisional Cina dilihat memberikan ucapan ringkas dan mempunyai maksud tersirat dalam bahasa Mandarin dengan sarikata dalam Bahasa Malaysia.

Apabila ditanya mengapa klip video kali ini pendek, Si Nyonya Kok itu hanya menjelaskan kerana dia sedang sibuk menguruskan jentera untuk menghadapi Pilihan Raya Negeri Sarawak.
"Tahun ini rakan-rakan saya dan saya memutuskan mengeluarkan rakaman video pendek dengan mesej yang mudah, iaitu, perpaduan adalah kekuatan dan semua orang perlu bersatu untuk berjuang untuk yang baik dan menentang kejahatan supaya tahun Monyet menjadi tahun yang baik buat semua rakyat Malaysia.
"Saya agak sibuk dengan kempen pilihan raya Sarawak, perlu menyalurkan tenaga saya dalam isu yang lebih penting," katanya kepada The Malaysian Insider dalam satu mesej WhatsApp.
Huh! Sibuk berpolitik ditempat orang rupanya. Ingatkan Si Nyonya Kok tu sibuk menjaga rakyat dikawasan dia sendiri. Tapi, apa boleh buat. Pemimpin Pakatan Haprak ni memang suka sibuk kat tempat orang. Tempat sendiri dia bukannya peduli!!!
Categories: ,

3 ulasan:

  1. Nyonya ni boleh go fly kite for all I care. She is irrelevant to the nations with her racist view and thinking....

    BalasPadam
  2. Orang seperti dia adalah tidak berguna bàgi Malaysia. Kerja dia siang malam nak rosakkan orang melayu Islam, kerajaan, institusi islam dan sistem beraja di negara ini.

    BalasPadam
  3. Ala bohlaaaa gg ggo gogo gogo go go gollllllll.......jangan lupe 28 jan tonton di teater puchong jln klng lama. Apa la bodo si budak uia monyet airil.

    BalasPadam

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

SH mohon maaf kerana terpaksa me'moderate'kan ruangan komen ini kerana ada komen datang dari sumber yang tidak dapat dikenal pasti.

Komen la banyak mana yang korang nak komen. Bagi la pandangan korang mengenai isu yang dibangkitkan. Insya Allah SH akan approve semuanya. KECUALI yang jelas melanggar Akta SKMM.

Sekian, terima kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping