Selasa, Februari 02, 2016

Hahaha!!! Hahaha!!! Memang tak boleh blah lansung bila baca kenyataan yang dikeluarkan oleh Si Wan Azizah ni. Ternyata ianya hanya satu kenyataan yang bertaraf Longkang semata - mata.

Dalam kenyataan yang dikeluarkan, Si Wan Azizah tu dilihat cuba menangguk di air yang keruh apabila terdesak nak campur dalam krisis kepimpinan yang sedang melanda Negeri Kedah.

Si Wan Azizah tu kata, PKR mengambil sikap 'menyokong' kepimpinan Negeri dengan alasan kononnya tidak ada sebab musabah untuk mereka menukar Menteri Besar pada ketika ini.
“Sebarang keputusan untuk mengeluarkan penyandang jawatan Menteri Besar bagi mana-mana negeri mestilah diasaskan dengan alasan yang munasabah.
“Atas alasan tersebut, pada pandangan kami, kami akan terus menyokong pentadbiran yang sedia ada. Parti Keadilan Rakyat menghormati proses Perlembagaan dalam menentukan calon menteri besar yang dapat kepercayaan majoriti ahli ahli undangan negeri,” katanya melalui kenyataan hari ini.
IRONIKnya, sewaktu Selangor dilanda krisis kepimpinan, kenapa pulak diorang boleh tukar Menteri Besar sedangkan tidak ada sebarang alasan yang munasabah diberikan kepada rakyat?

Sebaliknya PKR bukan sahaja mengkhianati rakyat dengan cara yang tidak demokratik, malah sempat menggunakan taktik Politik Jijik hanya kerana mahu menghalalkan tindakan mereka.

Bahkan dalam perlaksanaan agenda Langkah Kajang, PKR sendiri telah membelakangi proses Perlembagaan apabila mendesak ADUN Kajang letak jawatan tanpa sebarang sebab yang munasabah.

Demi untuk menggugurkan Khalid Ibrahim dari jawatan Menteri Besar, pelbagai tuduhan telah dilemparkan oleh pemimpin - pemimpin PKR. Macam - macam fitnah turut disebarkan.

Fitnah yang dijaja terhadap Si Khalid Ibrahim tu akhirnya terbukti apabila Setiausaha Agung PKR pada ketika itu, Saifuddin Nasution mengaku bersalah dan terpaksa memohon maaf.

Jadi, tak payah la Si Wan Azizah tu sibuk sangat nak tunjuk 'Alim' bersuara mengenai isu yang melanda Kedah pada ketika ini. Kalau dia setakat nak 'Ludah Muka Sendiri' dan tunjuk kemaluan dia depan orang ramai, baik tak payah!!! Mengabihkan masa je!!!
Categories: ,

2 ulasan:

  1. bodo, diri sendirikaum kerabat gila kuasa..apa itu langkah kajang..

    BalasPadam
  2. KALU JIJAH TUNJOK KEMALUE KAWE NOK JILAT

    BalasPadam

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

SH mohon maaf kerana terpaksa me'moderate'kan ruangan komen ini kerana ada komen datang dari sumber yang tidak dapat dikenal pasti.

Komen la banyak mana yang korang nak komen. Bagi la pandangan korang mengenai isu yang dibangkitkan. Insya Allah SH akan approve semuanya. KECUALI yang jelas melanggar Akta SKMM.

Sekian, terima kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping