Sabtu, Februari 06, 2016

Hahaha!!! Memang kalau kita sekali baca pun boleh nampak ke-BODOH-an Si Menteri Besar Cap Ayam ni. Malah media Pro Rejim Pakatan Selangor tu pun BONGOK menyiarkan jawapan tu.

Tapi nak buat macam mana. Mungkin itulah kesan sampingan bila Si Menteri Besar Cap Ayam ni terlalu lama sangat tak dapat tido malam. Akhirnya, apa yang dia cakap pun tak masuk akal. Merapu benda yang bukan - bukan dan hanya memalukan diri dia sendiri!!!
Semalam melalui ‘SelangorKini’ sebuah media milik kerajaan Selangor yang disiarkan melalui portal http://selangorku.com, YAB Menteri Besar Selangor telah cuba menjawab isu projek menukar Kubah Masjid Negeri yang membazirkan wang rakyat sehingga RM32.4j.

Dari jawapan tersebut ternyata Azmin gagal menjawab isu ini kerana amat sukar menjelaskan dalam keadaan sekarang kerajaan membazirkan wang sehingga RM32.4j hanya untuk menukar kubah masjid.

Aoa yang menarik jawapan MB Selangor dalam isu ganti satu kubah dengan harga RM32.4juta yang perlu diperhatikan ialah;

1. Kelulusan tak boleh pertikai sebab melalui dewan… ooo kalau mcm tu TPPA, GST dan sebagainya yang juga lulus ikut dewan parlimen tak boleh pertikai lah ?

2. Perenggan kedua lulus tahun lalu, perenggan ke tiga lulus 2 tahun lalu kah kah kah jadi bila lulus sebenarnya… Mohon MB jangan panik sangat, jawab elok-elok…


3. Projek ganti satu kubah dgn bazirkan RM32.4juta wang rakyat demi kepentingan umat Islam (perenggan 6) . Ini fitnah terhadap agama sendiri, Islam sendiri tidak mengagungkan pembaziran dan perbelanjaan yang tidak mendesak.

Chegubard Vs RafiziVideo seram. Jangan tengok kalau ada sakit jantung. Kalau nama korang Azmin pun jangan tengok jugak. Takut tak boleh tido malam!!! Hahaha...http://semuthitam80.blogspot.my/2016/02/wow-azmin-sekarang-dah-semakin-alim.html
Posted by Semut Hitam on Friday, 5 February 2016
PS: Bila gamaknya Si Menteri Besar Cap Ayam tu nak saman Si Chagubard tu? Kalau setakat semua benda nak dinafikan begitu je, baik tak payah. Buat mengabihkan air liur je!!!
Categories: ,

0 comments:

Catat Ulasan

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

SH mohon maaf kerana terpaksa me'moderate'kan ruangan komen ini kerana ada komen datang dari sumber yang tidak dapat dikenal pasti.

Komen la banyak mana yang korang nak komen. Bagi la pandangan korang mengenai isu yang dibangkitkan. Insya Allah SH akan approve semuanya. KECUALI yang jelas melanggar Akta SKMM.

Sekian, terima kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping