Isnin, Februari 29, 2016

"Zalim" dan "Kejam". Itu la dua ungkapan yang biasa akan digunakan sebagai alasan apabila ada sebarang tindakan yang diambil terhadap pemimpin - pemimpin Pakatan Haprak tu.

Maka tak mustahil sekiranya dua alasan itu juga akan digunakan oleh para Pentaksub dan Pengampu dari kalangan Macai serta Barua puak - puak Pakatan Haprak tu terhadap Tabung Haji.

Sudah pasti itu yang akan mereka labelkan Tabung Haji yang telah memfailkan saman dan membuat laporan Polis terhadap Si Rafizi atas dakwaan fitnah yang ditaburkan terhadap institusi Islam itu sebelum ini.

Dah tentu ada juga dikalangan puak - puak Pakatan Haprak tu yang akan membuat dakwaan kononnya tindakan Tabung Haji tu sebagai satu usaha untuk 'Menutup Mulut' Rafizi.

Tak mustahil sekiranya mereka akan membuat dakwaan kononnya pihak Tabung Haji mengambil tindakan tersebut kerana TAKUT lebih banyak rahsia lembaga kewangan Islam itu dibongkar.

Malah, adalah sudah menjadi satu kebiasaan juga bagi kalangan puak - puak Pakatan Haprak tu membuat dakwaan kononnya Tabung Haji cuba nak menghalang Hak Kebebasan Bersuara.

Bagi pendapat mereka, tindakan memfailkan saman dan membuat laporan Polis itu adalah tidak wajar bagi menjawab segala tuduhan yang telah dilemparkan oleh Si Rafizi terhadap mereka.

Sebaliknya mengikut logik puak - puak Pakatan Haprak tu, Tabung Haji perlu tampil dengan bukti yang kukuh bahawa segala dakwaan dan tuduhan yang dilemparkan itu adalah tidak benar.

Bagi mereka, hanya dengan cara itu sahaja isu berkaitan dengan tuduhan yang dilemparkan oleh Si Rafizi tu dapat dijelaskan kepada rakyat. Tapi, itu kalau ikut Logik Kepala Lutut diorang la.

Logik yang biasa menjadi diamalkan puak - puak Pakatan Haprak ni jangan la diikutkan sangat. Malah ianya boleh memudaratkan akidah umat Islam itu sendiri secara tidak lansung.

Mana tidaknya. Kalau ikut Logik Kepala Lutut diorang, Si Kaki Peliwat yang suka langgan Chinadoll pun boleh diangkat menjadi Perdana Menteri. Si Kaki Fitnah macam Si Rafizi tu pulak dianggap macam "Dewa". Jadi, takkan Logik Kepala Lutut macam tu pun kita nak ikut jugak!!!
Categories: ,

2 ulasan:

  1. kita tengoklah hasil drpd laporan polis...mngkin akn ada prbicaraan di mahkamah nanti.

    BalasPadam
  2. Tabung haji mesti saman pemfitnah. Itu je cara yg wajar.

    BalasPadam

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

SH mohon maaf kerana terpaksa me'moderate'kan ruangan komen ini kerana ada komen datang dari sumber yang tidak dapat dikenal pasti.

Komen la banyak mana yang korang nak komen. Bagi la pandangan korang mengenai isu yang dibangkitkan. Insya Allah SH akan approve semuanya. KECUALI yang jelas melanggar Akta SKMM.

Sekian, terima kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping