Khamis, Mac 10, 2016

Semalam, bertebaran didalam laman media sosial orang mengulas mengenai kenyataan yang dibuat oleh PakaTUN bagi menjustifikasikan tindakannya bersekongkol dengan DAPigs.

Jelas kenyataan tersebut, rasa terkilan dikalangan ahli Politik di Malaysia, sama ada UMNO mahupun DAPigs sendiri adalah kerana permusuhan diantara kedua - dua parti itu terus berpanjangan.

Dengan memberikan persamaan apa yang berlaku di Malaysia dengan konflik di Timur Tengah, PakaTUN kata ianya hanya akan menguntungkan pihak yang sepatutnya dimusuhi, Israel.

Tapi mungkin PakaTUN lupa. Yang menjadi dalang disebalik punca berlakunya permusuhan dikalangan umat Islam di Timur Tengah ketika ini adalah puak - puak Yahudi dan Amerika sendiri.

Perkara itu jelas dilakukan sejak bertahun - tahun lamanya. Bahkan ianya turut berlaku sejak zaman bermulanya Perang Salib lagi. Malah peringatan mengenainya sudah dijelaskan dalam Al-Qur'an:-
"Sekali-kali tidak akan redha orang-orang Yahudi dan Nasrani sehinggalah kamu mengikut jalan-jalan hidup mereka." (Al Baqarah: 120)
Realitinya, campur tangan dari kalangan puak - puak Yahudi dan juga Amerika itu sendiri yang menjadi punca utama kepada kemelut Politik yang berlaku di Asia Barat sehingga ke hari ini.

Lihat bagaimana bermulanya perang dingin yang berlaku diantara Iran dan Iraq. Dan yang terbaru, bagaimana Rejim Barat mengucar-kacirkan Negara - Negara Asia Barat dengan 'Arab Spring'.

Sehingga hari ini peperangan terus berlaku di Negara - Negara terbabit berpunca dari campur tangan kuasa - kuasa Rejim Barat. Mereka yang mula melaga - lagakan umat Islam sesama sendiri.

Dan keadaannya di Malaysia, pencetus utama kepada kemelut Politik adalah dari kalangan puak - puak Pakatan Haprak yang diketuai oleh DAPigs itu sendiri. Perkara itu jelas dan nyata.

Bahkan PakaTUN sendiri pernah mengakuinya dalam satu perjumpaan tertutup di Yayasan Kepimpinan Perdana sekitar tahun 2012, menceritakan tentang ancaman dari kalangan puak - puak DAPigs.

Pada ketika itu, PakaTUN mengingatkan kepada pemimpin Melayu yang hadir tentang bahaya yang dibawa oleh DAPigs sekiranya mereka dapat memerintah Negara dan betapa mereka ini Anti Islam.

Persoalannya sekarang, adakah PakaTUN sendiri lupa kepada amaran yang diberikan pada ketika itu? Atau, adakah pendirian PakaTUN itu perlu dilihat sebagai satu pendirian orang yang MUNAFIK?

Tidakkah PakaTUN sendiri sedar bahawa tindakannya bersekongkol dengan DAPigs itu sama seperti yang dilakukan oleh Negara - Negara di Timur Tengah yang mahu menjaga kepentingan mereka sendiri?

Kesimpulan mudahnya, kerjasama Politik yang dibuat oleh PakaTUN bersama-sama dengan pihak yang dia sendiri pernah dakwa sebagai Anti Islam itu hanya akan menguntung DAPigs. Bukannya kepada Negara mahupun kepada orang Melayu. Itu hakikatnya!!!
Categories: ,

5 ulasan:

  1. Pandai2 la korang fuckaton oi...
    Sama ada korang perangkap mahday atau mahdey perangkap korang.
    Bukan tak tahu betapa liciknya korang....
    Jadi siapakah paling licik antara korang...hehehe

    BalasPadam
  2. Perbandingan yg diutarakan oleh Mahahtir dalam hal ini ,jauh sangat menympangnya.Ini tanda-tanda Mahahtir bukan saja sudah nyanyuk,malah mula memperbodohkan diri sendiri.Dulu-dulu semasa beliau berkuasa ,beliau suka sangat memperbodoh-bodohkan rakyat dalam ucapannya seara menempelak..

    BalasPadam
  3. Jangan biar kerana kita benci pemimpin orang melayu kita sendiri kita mahu jadikan malaysia malaysian.

    BalasPadam
    Balasan
    1. Lu cakap melayu ke cakap cina?

      Padam
  4. Nak buat macamne...dah catogori NYANYUK...Sebelum terlambat eloklah gi Mekah..bersihkan jiwa dan hati...menyimpan dendam adalah perangai syaitan...

    BalasPadam

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

SH mohon maaf kerana terpaksa me'moderate'kan ruangan komen ini kerana ada komen datang dari sumber yang tidak dapat dikenal pasti.

Komen la banyak mana yang korang nak komen. Bagi la pandangan korang mengenai isu yang dibangkitkan. Insya Allah SH akan approve semuanya. KECUALI yang jelas melanggar Akta SKMM.

Sekian, terima kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping