Khamis, Mac 10, 2016

Wah!!! Berani betul Si Gundik Kit Siang ni memalukan 'Saudara Baru' kepada bos dia sendiri ye. Sampai tahap sanggup dia 'melangkau' bidang kuasa dan membuat dakwaan terhadap Tun.

Jika sebelum ini, Si Apek Kit Siang tu kata, hubungan dia dengan Tun Mahathir sekarang dah seumpama 'Saudara' sebaik sahaja mereka turut sama menandatangani deklarasi baru - baru ini.

Tapi lain pulak yang dinyatakan oleh Si Gundik Kit Siang ni apabila dia tetap menegaskan bahawa tandatangan deklarasi itu tidak bermakna DAPigs sudah mengampun dosa Tun Mahathir.
"Jarang sekali musuh ketat dalam arena Politik hadir dan mencapai persetujuan untuk matlamat Politik yang sama. Tetapi mereka bukan duduk bersama kerana telah melupakan peristiwa lampau yang pahit mahupun memaafkan Mahathir," katanya dalam satu kenyataan media hari ini.
Dalam masa yang sama, tindakan pemimpin UMNO yang turut menandatangani deklarasi itu menyatakan bahawa ianya adalah pengakuan kepada dosa yang telah mereka lakukan selama hari ini.

Perkara tersebut dinyatakan oleh Presiden PKR yang sebelum ini juga membuat tuntutan agar deklarasi itu turut memperjuangkan kebebasan Si Ketua Penipu tu dari tuduhan meliwat.
"Deklarasi rakyat yang ditandatangani Mahathir, Muhyiddin adalah pengakuan tokoh - tokoh pimpinan UMNO/Barisan Nasional (BN) sendiri bahawa institusi - institusi kerajaan telah dirosakkan oleh pentadbiran UMNO/BN," dakwa mereka.
Pokok pangkalnya, tindakan mereka yang turut dilihat terlalu 'Ghairah' untuk menandatangani deklarasi itu kini seolah - olah sudah terperangkap dalam jerat mereka sendiri.

Walaupun alasan Tun Mahathir serta pemimpin - pemimpin UMNO itu hanya setakat mahu Datuk Seri Najib letak jawatan, namun itu bukan hasrat sebenar yang dizahirkan oleh puak - puak Pakatan Haprak tu.

Apa yang jelas, puak - puak Pakatan Haprak tu hanya sekadar nak mempergunakan pemimpin - pemimpin UMNO tersebut demi untuk menjaga kepentingan Politik Peribadi diorang sendiri.

Maka benar la seperti yang dinyatakan sebelum ini. Agenda sebenar puak - puak Pakatan Haprak tu bukan hanya sekadar nak mendesak Perdana Menteri dan menggulingkan Barisan Nasional. Tetapi diorang turut nak memalukan pemimpin - pemimpin UMNO yang terlibat!!!

PS: Pakatan Haprak ni kalau tak MENIPU memang Tak Sah!!!
Categories: , ,

5 ulasan:

  1. maaf baru masuk kebun nih...laaa geng dedak rupanya!

    BalasPadam
    Balasan
    1. Kau masuk kenapa?..bangkai pakatan

      Padam
  2. Boleh Tanya ekk... apa dosa Mahathir ya? Says membesar Dari Zaman Tun Razak lagi...Dari zaman kita nak buat sebatang jarum pun tak mampu sehinggalah kezaman sekarang.

    BalasPadam
  3. Firasat aku....mahdey telah hancurkan prinsip dan kepercayaan rakyat.Tokong n geng telah turut mghancurkan hati pengikut yg bersggh2 nak melihat mahdey didakwa atas kesalahan2 lalu....
    Keluarga tiri 69....lawak

    BalasPadam
  4. Jangan dengo sangat BETINA GAMPANG ni punya cakap..ini lah akibatnya terlalu banyak menjilat CINA...otak penuh dengan tahi

    BalasPadam

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

SH mohon maaf kerana terpaksa me'moderate'kan ruangan komen ini kerana ada komen datang dari sumber yang tidak dapat dikenal pasti.

Komen la banyak mana yang korang nak komen. Bagi la pandangan korang mengenai isu yang dibangkitkan. Insya Allah SH akan approve semuanya. KECUALI yang jelas melanggar Akta SKMM.

Sekian, terima kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping