Jumaat, Mac 11, 2016

Haduhai!!! Ini la masalahnya bila Si Kaki Kuda ni mula nak berbicara soal agama dan mencampur-adukannya dengan soal kepentingan Politik Peribadi diri sendiri. Sumbang sangat gayanya.

Belum apa - apa lagi, diorang dah mula mintak derma dari kalangan rakyat walaupun selama hari ini diorang mendakwa rakyat hidup menderita. Duit rakyat tu jugak yang diorang nak perah.

Buat apa pulak dia nak kutip derma dari rakyat? Dulu dia boleh kutip derma dengan mengadakan Loteri dan Judi Haram. Kenapa pulak sekarang dia tak nak buat? Dia dah mula insaf ke?

Berapa kali dah rakyat kena tipu dengan dakyah pembohongan melalui kutipan derma ni? Dulu kutip derma nak buat jalan raya. Akhirnya, Kerajaan BN juga yang terpaksa tanggung kos.

Lepas tu ada juga yang kutip derma kononnya sebab nak saman Tabung Haji. Tapi sampai ke cerah, takde pun yang berani ambik tindakan. Akhirnya, bab nak saman Tabung Haji tu senyap begitu je. Tapi, hari - hari masih dok menyalak.

Ada pulak yang sanggup tubuhkan organisasi hanya semata - mata nak kutip derma bagi mengelakkan seorang Kaki Fitnah diisytiharkan Bankrap. Dah dia buat dosa, nak ajak orang Syubhah pulak?

Kali ini, nak kutip derma untuk 'Selamatkan Malaysia' pulak dengan 'pulangan dikemudian hari', kata dia. Siapa yang dapat 'Pulangan' tu nanti? Daripada kutip derma bagi ke orang macam dia, baik tak payah. Kutip derma bina masjid lagi bagus. Saham dapat jugak sampai ke akhirat!!!
Categories:

0 comments:

Catat Ulasan

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

SH mohon maaf kerana terpaksa me'moderate'kan ruangan komen ini kerana ada komen datang dari sumber yang tidak dapat dikenal pasti.

Komen la banyak mana yang korang nak komen. Bagi la pandangan korang mengenai isu yang dibangkitkan. Insya Allah SH akan approve semuanya. KECUALI yang jelas melanggar Akta SKMM.

Sekian, terima kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping