Jumaat, Mac 11, 2016

Terbaik!!! Yang menguasai kini sudah dikuasai. Akhirnya kita nampak siapa yang makan siapa. Lepas ni, DAPigs pulak datang buat tuntutan. Barisan Nasional perlu dibakul sampahkan.

Apa pulak keputusan mereka jika perkara itu berlaku? Setuju untuk Tidak Bersetuju? Atau terus dengan Politik Retorik yang diamalkan sehingga menyesakkan rakyat diperingkat bawahan?

Sudah la dengan amalan Politik MUNAFIK ni. Dulu yang pecat pun bukan orang lain. Bila ada orang bebaskan dari penjara, dia jugak yang meroyan sampai tahap didesak orang tu letak jawatan.

Sekarang, dunia dah terbalik. 'The Accuser Became The Accuse' kerana membuat tuduhan rambang. Mungkin itu lumrah dalam putaran kehidupan. Yang diatas akhirnya menjadi bahan gilingan dibawah. Mungkin yang diludah itu juga yang sedap dijilat!!!
KUALA LUMPUR – Bekas Perdana Menteri, Tun Dr Mahathir Mohamad bersetuju agar pembebasan bekas Ketua Pembangkang, Datuk Seri Anwar Ibrahim menjadi agenda utama Deklarasi Rakyat.

Pengerusi Parti Amanah Negara (PAN) Terengganu, Datuk Raja Kamarul Bahrin Raja Ahmad ketika dihubungi berkata persetujuan itu dicapai ketika pertemuan sulit yang diadakan bersama Mahathir dan pemimpin pembangkang semalam.

Beliau (Mahathir) tidak menolak apa-apa (usaha bebas Anwar) kerana apa yang penting ketika ini adalah untuk menjatuhkan Perdana Menteri dahulu, kemudian muafakat ini akan berterusan," katanya.

SuaraTV sebelum ini melaporkan pertemuan sulit Dr Mahathir bersama Penasihat DAP, Lim Kit Siang dan beberapa pimpinan daripada PKR dan Amanah yang diadakan malam tadi bagi menyusun gerakan untuk mengulingkan Perdana Menteri, Datuk Seri Najib Tun Abdul Razak.

Isnin lalu, Ketua Pembangkang, Datuk Seri Dr Wan Azizah Wan Ismail bertegas pembebasan Anwar adalah teras perjuangan Deklarasi Rakyat yang kini didokong oleh pembangkang, Mahathir dan penyokongnya.

Wan Azizah turut berkata penglibatan Mahathir dalam deklarasi itu menunjukkan beliau bersetuju dengan agenda PH yang mahu institusi tertentu yang ‘memangsakan’ Anwar dirombak.

Sebelum ini beberapa pihak mempersoalkan kesediaan Mahathir menerusi deklarasi itu untuk membebaskan Anwar. Anwar digugurkan sebagai timbalan perdana menteri pada 1998 ketika Mahathir menjadi perdana menteri selepas didapati bersalah atas tuduhan liwat buat kali pertama. – SuaraTV
Ps: Selebihnya, biar diorang tanggung sendiri diakhirat kelak!!! 
Categories: ,

2 ulasan:

  1. LANGAU SERTA PEMAKAN BANGKAI AKAN DATANG SEGERA MENHURUNG BILA JUMPA BANGKAI.

    BalasPadam
  2. Mahathir ni orang ka apa? 69696969 tak ada otak ka apa? Sia sia menjadi PM dan penggegar dunia alih alih ke lubang taik juga.

    BalasPadam

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

SH mohon maaf kerana terpaksa me'moderate'kan ruangan komen ini kerana ada komen datang dari sumber yang tidak dapat dikenal pasti.

Komen la banyak mana yang korang nak komen. Bagi la pandangan korang mengenai isu yang dibangkitkan. Insya Allah SH akan approve semuanya. KECUALI yang jelas melanggar Akta SKMM.

Sekian, terima kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping