Khamis, Mac 17, 2016

Yahudi dan Israel Takde Bezanya!!! Itu perkara yang jelas boleh kita gambarkan mengenai puak - puak DAPigs Yahudi ni. Dah la diorang terima Dana sebanyak RM 1.2 billion dari Israel.

Sekarang, perangai Haramjadah puak - puak DAPigs tu pun dah semakin mirip dengan perangai puak - puak Rejim Zionist yang suka menindas rakyat melalui sistem yang diamalkan.

Perkara ini bukan sahaja dipertikaikan oleh pihak yang menyokong Barisan Nasional. Sebaliknya, dari kalangan puak - puak DAPigs tu sendiri. Diorang yang tampil buat pendedahan.

Seorang ADUN DAPigs meneruskan kritikan terhadap pemerintahan Lim Guan Eng yang mengamalkan polisi kapatalis yang hanya menguntungkan pemaju kroni dan meminggirkan kebajikan rakyat
“Nasihat kapitalis biasanya tidak memberi manfaat kepada rakyat dalam jangka masa panjang,” kata Teh pada sidang akhbar di George Town baru-baru untuk menyuarakan kebimbangan ke atas Pelan Induk Pengangkutan (TMP) yang bakal dilaksanakan di negeri itu.
Katanya lagi, Projek RM27 bilion TMP itu turut melibatkan perrancangan untuk menambak semula tanah dengan keluasan hampir 4,000 ekar tanah di bahagian selatan pulau itu kelak.

Projek ini dijangka akan memberi kesan kepada 900 nelayan di 10 buah kampung. Juga dalam perancangan ialah rancangan untuk membangunkan sistem Transit Aliran Ringan dari Bayan Lepas.
“Berapa peratusan tanah yang ditambak akan memberi manfaat kepada rakyat dan berapa banyak peratusan tanah yang akan memberi manfaat kepada pemaju?”
“Laluan bawah tanah adalah lebih baik untuk LRT kerana tanah di atasnya masih boleh digunakan orang ramai, tidak seperti LRT yang melibatkan pengambilan tanah,” kata Teh.
Malah isu mengenai dua buah sekolah Cina iaitu Penang Chinese Girls’ High School (PCGHS) dan Chung Ling High School juga turut menjadi mangsa kerakusan pembangunan kapitalis itu.

Kesimpulannya, amalan Kapitalis ala Yahudi yang diamalkan oleh Si Lim Guan Eng tu membuktikan bahawa DAPigs tidak mempedulikan kebajikan rakyat. Sebaliknya, diorang turut mengamalkan RASUAH melalui sistem Kapitalis dan Kronisme!!!
Categories: ,

0 comments:

Catat Ulasan

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

Ruangan Komen ini terpaksa dimoderatekan kerana terdapat komen yang tidak berkaitan seperti 'Perkhidmatan Ghaib' yang ditawarkan oleh mereka yang cuba mengambil kesempatan.

Pembaca boleh meninggalkan komen asalkan ianya tidak melanggar Akta SKMM. Namun perlu diingatkan, sebarang komen yang ditinggalkan adalah tanggungjawab pembaca sendiri dan ianya tidak ada kaitan dengan admin blog ini.

Sekian, Terima Kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping